کد خبر : 2016037 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 10:47 | 16.4K بازدید | 37 دیدگاه

امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، معتقد است که رئال مادرید هنوز از پیروزی برابر منچستر سیتی خوشحال است و آماده برگزاری ال‌کلاسیکو نیست.

امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی رئال مادرید به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی اختلاف امتیازش را با آنها در صدر جدول کاهش دهد.

شاگردان ژاوی هفته گذشته با قبول شکست برابر پاری سن ژرمن از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند اما در سوی دیگر، رئال مادرید موفق شد رقیب قدرتمندش را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر حاضر در نیمه نهایی راه پیدا کند.

2004761

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که روحیه بالای بازیکنان رئال می‌تواند در دیدار برابر بارسلونا هم به کمک آنها بیاید اما لواندوفسکی باور دارد که شاید پیروزی رئال برابر منچسترسیتی در ال‌کلاسیکو به ضرر آنها تمام شود.

این ستاره لهستانی در آستانه این دیدار حساس به موندو دیپورتیوو گفت: «هیجان و خوشحالی پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان شاید باعث شود که رئال مادرید از نظر روانی آماده بازی برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو نباشد و این به سود ماست. می‌دانیم چطور باید رئال را شکست دهیم.»

دیدگاه‌ها