کد خبر : 2016055 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 11:55 | 43.7K بازدید | 24 دیدگاه

دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود

فرلان مندی، ستاره فرانسوی رئال مادرید، صراحتا به این باشگاه اعلام کرده است که تصمیمی برای جدایی ندارد.

دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مندی از زمان پیوستن به رئال مادرید امیدوار بود که بتواند به یکی از ستاره‌های خط دفاعی این تیم تبدیل شود اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش در ترکیب این تیم نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و خبرنگاران نزدیک به این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران رئال به‌صورت جدی به دنبال فروش این بازیکن در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته بودند اما پیشنهادی برای او دریافت نکردند و همین باعث شد که او همچنان در رئال مادرید بماند. 

1991456

با توجه به علاقه جدی رئال به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ، مارکا در خبری مدعی شده است که مدیران رئال باور دارند که تنها یکی از این دو بازیکن می‌تواند در فصل آینده در این تیم حضور داشته باشد اما به نظر می‌رسد که آنها با دردسر جدیدی روبه‌رو هستند. 

مندی می‌خواهد به حضورش در رئال ادامه دهد و به ترک این باشگاه حتی فکر هم نمی‌کند و شاید این موضوع باعث شود که شرایط برای جذب ستاره بایرن مونیخ کمی دشوار شود، هرچند که رئال منتظر تقابل با این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است تا تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه بگیرد.

دیدگاه‌ها