کد خبر : 2016057 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 11:53 | 34.5K بازدید | 38 دیدگاه

بوسکتس بی‌تاب ال‌کلاسیکو

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

سرخیو بوسکتس، کاپیتان سابق بارسلونا، امیدوار است آبی و اناری‌ها امشب در برنابئو رئال را شکست دهند و بتوانند به لالیگا برگردند.

پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در شرایطی میهمان رئال در برنابئو است که باید برنده شود تا شانس قهرمانی در لالیگا را داشته باشد. 

بارسا هشت امتیاز کمتر از رئال دارد و اگر امشب ببرد، فاصله امتیازی در 6 بازی باقی‌مانده به 5 کاهش خواهد یافت. حتی تساوی هم برای رئال نتیجه خوبی است و این تیم را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند. شرایط روحی دو تیم نیز قابل قیاس نیست. رئال بعد از حذف سیتی روی ابرهاست و بارسا در پی شکست از پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان اوضاع خوبی ندارد.

1891661

سرخیو بوسکتس که بامداد امروز در برتری 1-3 اینتر میامی برابر نشویل یکی از گل‌های تیم را زد، در مورد ال‌کلاسیکو گفت: «متاسفم چون بارسا می‌توانست در شرایط بهتری به این بازی برسد. بعد از پیروزی در بازی رفت برابر پی اس جی من نیز مثل همه هواداران بسیار خوشحال بودم و برای فینال رویاپردازی می‌کردیم ولی نتیجه بازی برگشت تاسف‌بار بود. ده نفره شدن برابر تیمی مثل پی اس جی بدترین اتفاق بود و به‌خصوص در لیگ قهرمانان چنین اشتباهاتی را نمی‌بخشند. فوتبال همین است.»

بوسکتس ادامه داد: «حالا به ال‌کلاسیکو رسیده‌ایم و امیدوارم بارسا برنده شود و بتواند دوباره شانس قهرمانی در لالیگا داشته باشد. بارسا باید برنده شود و فاصله را کم کند. در غیر این صورت دیگر غیرممکن است به رئال برسیم. آرزو می‌کنم بچه‌ها امشب رئال را ببرند.»

دیدگاه‌ها