کد خبر : 2016070 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 13:14 | 20.1K بازدید | 9 دیدگاه

نقش ویژه لوآن در مسیر بقای نساجی

مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)

دروازه‌بان برزیلی نساجی در بازی گذشته این تیم نقش ویژه‌ای در موفقیت تیمش داشت.

مهره شانس ساکت از برزیل خریداری شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای علیرضا رضایی دروازه‌بان نساجی پیش آمد و مشخص شد او تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند، ساکت الهامی سرمربی قرمزپوشان مازندران اقدام به جذب یک دروازه‌بان برزیلی کرد.

لوآن پولی دروازه‌بان برزیلی در اقدامی سریع از سوی مقامات نساجی به ایران آمد و در تمرینات این تیم شرکت کرد. او دو روز بعد از حضور در ایران فیکس نساجی شد و تاکنون نقش مهمی در موفقیت‌های تیمش ایفا کرده است.

2013321

پولی در جریان بازی گذشته نساجی مقابل تراکتور تبریز بسیار موفق ظاهر شد؛ این گلر برزیلی در چند صحنه با واکنش‌های به موقع دروازه‌ نساجی را نجات داد و توانست اثرگذار واقع شود. او درنهایت از دید سایت‌های آماری به‌عنوان برترین بازیکن نساجی مقابل تراکتور انتخاب شد و عملکرد خوبش به چشم آمد.

بی‌شک ساکت الهامی که در مدت حضورش در نساجی توانسته این تیم را از قعر جدول جدا کند و رگه‌هایی از امید برای بقا در جمع قرمزپوشان با حضور او دیده می‌شود، روی عملکرد گلر برزیلی خود در 6 هفته پایانی نیز حساب ویژه‌ای باز کرده است. لوآن پولی می‌تواند در بازی‌های سخت و حساس نساجی در آینده نقشی مهم ایفا کند و برای بقای تیمش در لیگ برتر تلاش ویژه‌ای انجام بدهد.

دیدگاه‌ها