کد خبر : 2016115 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 16:26 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

قشلاقی و فتحی در فینال تورنمنت بوکس بیشکک

تورنمنت بوکس بیشکک با صعود ۲ بوکسور ایرانی به فینال ادامه یافت.

قشلاقی و فتحی در فینال تورنمنت بوکس بیشکک

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده و تا فردا دوشنبه ادامه دارد. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی عصر امروز یکشنبه برگزار شد و میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری در حالی‌که راند نخست را پیروز شده بود، ناداوری‌ موجب گردید از صعود به فینال بازماند.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

2013363

مشکیوزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ ازبکستانی را برده بود برابر الیاس ماگمادوف‌ از روسیه پیروز شد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی با نماینده میزبان مصاف می‌دهد.

مشکیوزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ پیروز شده بود، از سد توکتوسونلو‌ از قرقیزستان عبور کرد. وی در فینال با حریف دیگری از ازبکستان جدال می‌کند.

مشکیوزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری که پیش از این الیم‌ بیکو‌ از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف‌ از روسیه ایستاد و در حالی‌که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو‌ و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

دیدگاه‌ها