کد خبر : 2016134 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 17:07 | 3.6K بازدید | 1 دیدگاه

عباسی: چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی داریم

هافبک جوان هوادار از انگیزه‌های این تیم زیر نظر مسعود شجاعی برای موفقیت در جام حذفی می‌گوید.

عباسی: چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی داریم

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی که توانسته علیرغم جوانی فرصت خوبی در جمع شاگردان مسعود شجاعی برای خود شکل دهد، با اشاره به بازی حساسی که مقابل مس سونگون دارند، از انگیزه‌های این تیم برای دستیابی به صعود و حضور در مراحل بالاتر می‌گوید.

عباسی درباره بازی این هفته تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون گفت: تنها چهار گام دیگر به پایان جام حذفی مانده است. ما در مرحله قبل خوشبختانه توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اکنون نیز مقابل حریفی قابل احترام بازی داریم و می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: مسلما رقبای لیگ یکی از انگیزه بیشتری برای موفقیت در این جام برخوردار هستند. فصل گذشته بدشانس بودیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم و می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر این مسیر را با انگیزه بیشتری دنبال کنیم و هدف بزرگی را در ذهن داریم.

هافبک تاثیرگذار و جوان هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: اتفاقا یکی از امیدواری‌های ما برای موفقیت در ادامه مسیر حضور آقای شجاعی است. قطعا اتفاقات خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدواریم برابر تیم مس سونگون به نتیجه خوبی دست پیدا کرده و با حضور در مرحله بعدی یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. قطعا هوادار انگیزه زیادی برای این جام دارد و همانطور که گفتم فصل گذشته تا نیمه نهایی آمدیم و متاسفانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم و اینبار باید با قدرت و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها