کد خبر : 2016165 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 19:30 | 11.5K بازدید | 8 دیدگاه

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

اتحاد کلباء با حضور مهدی قایدی، به مصاف تیم فوتبال شباب الاهلی می‌رود.

نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلباء که در دیدارهای قبل دو پیروزی ارزشمند را برابر العین و الوحده کسب کرده بود، به مصاف قهرمان فصل گذشته می‌رود.

ببرها که در بازی‌های اخیر فرم خوبی را آغاز کرده و نتایج خوبی کسب کرده‌اند و حتی در جدول رده بندی نیز چند پله بالاتر آمده@اند، امشب برای رسیدن به جایگاه هشتم جدول رده بندی تلاش می‌کنند تا بتوانند از رتبه‌های پایین فاصله بگیرند.

در این مسابقه و به مانند تمامی دیدارهای قبلی کلباء، مهدی قایدی از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود. ستاره ایرانی که این فصل تأثیرگذارترین بازیکن ببرها بوده، امید زیادی دارد تا مقابل تیم اصلی خود در امارات بدرخشد.

قایدی که با جدایی از استقلال راهی شباب الاهلی شد، فصل قبل به صورت قرضی به جمع آبی‌های تهران بازگشت و در این فصل نیز با یک قرارداد قرضی دیگر راهی اتحاد کلباء شده که طبیعتا در تابستان باید به شباب الاهلی بازگردد و مدیران این باشگاه درخصوص آینده او تصمیم گیری کنند.

2013416

ستاره ایرانی کلباء که در این فصل 9 گل به ثمر رسانده، چهار پاس گل داده و سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته تا درخشش فوق العاده‌اش سبب شود شایعاتی درخصوص انتقال احتمالی او به تیم‌های اروپایی منتشر شود.

دیدگاه‌ها