کد خبر : 2016179 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 20:09 | 35.3K بازدید | 19 دیدگاه

اعتماد دوباره کونسیسائو به مهاجم ایرانی

طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند

مهدی طارمی یک بار دیگر و با نظر سرجیو کونسیسائو، در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفته است.

طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال و در استادیوم پینا مانیک، تیم فوتبال کاسا پیا میزبان پورتو خواهد بود و بازیکنان اژدها با هدف به دست آوردن سهمیه لیگ اروپا در پی کسب سه امتیاز این بازی هستند.

پورتو که در دیدارهای گذشته خود در غیاب مهدی طارمی به میدان رفته بود، طی سه بازی اخیر به مهاجم ایرانی خود اعتماد کرده و او نیز موفق شده که دو مرتبه برای اژدها گلزنی کند و حالا او امروز نیز یک بار دیگر با چراغ سبز کونسیسائو مواجه شده و از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود.

طارمی که نتوانست در این فصل آمار فوق العاده فصول گذشته خود را تکرار کند، در اندک بازی‌های باقیمانده پورتو، تلاش می‌کند تا تصویر خوبی را از خود نزد هواداران اژدها به جا بگذارد و در پایان فصل با ترک دراگائو، راهی اینتر شود.

2013442

مهاجم ایرانی یک هدف را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ دنبال می‌کند و آن هم کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا است چرا که در حال حاضر، آنها با یک بازی کمتر، سه امتیاز از براگا رده سومی کم دارند و ویتوریا گیمارش نیز با 2 امتیاز کمتر نسبت به پورتو، در تعقیب این تیم است.

البته اژدها می‌تواند با پیروزی برابر اسپورتینگ در فینال جام حذفی نیز سهمیه لیگ اروپای خود را قطعی کند ولی آنها قصد ندارند فصل را با حضور در رتبه چهارم و یا پایین‌تر به پایان برسانند و در پی حفظ جایگاه سوم هستند.

دیدگاه‌ها