کد خبر : 2016217 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 22:18 | 13.5K بازدید | 4 دیدگاه

یک نمایش منطقی و در حد نام لیورپول داشتیم

کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!

یورگن کلوپ بعد از پیروزی مقابل فولام بار دیگر تأکید کرد که لیورپول تا آخرین لحظه برای قهرمانی لیگ برتر تلاش می‌کند.

کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز پس از تساوی ۱-۱ در نیمه اول مقابل فولام، موفق شد در ۴۵ دقیقه دوم دو گل زیبا به ثمر برساند و ۳ امتیاز بازی را کسب کنند. آنها حالا هم‌امتیاز (۷۴) آرسنال صدرنشین هستند و امیدوارند که منچستر سیتی ۷۳ امتیازی برابر برایتون متوقف شود. یورگن کلوپ در نشست خبری پس از بازی امروز، در مورد شرایط تیمش یا خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

بولت پرسپولیسبرد امروز؟
یک نمایش منطقی و در حد نام لیورپول داشتیم. ما دو بازی قبلی خارج از خانه را برده‌ایم، نمی‌توانم بیشتر از این از تیمم بخواهم. به‌خصوص امروز، عملکرد واقعاً خوب بود.

بولت پرسپولیسدربی مرسی‌ساید در هفته بعد؟
واقعاً سخت است. این بازی واقعا برای هر دو تیم خاص است. آنها (اورتون) وقتی در آنجا حاضر می‌شویم حیوان متفاوتی هستند، اما ما از آنها عبور خواهیم کرد.

2013514

بولت پرسپولیسنظری درباره عملکرد بازیکنان؟
نمایش همه آنها را دوست داشتم. بازی گزینه‌های تعویضی را دوست داشتم. وضعیت تیمی ما خوب است. همه خوب هستند. ما به همه آنها نیاز داریم. آنها تاکنون کارهای شگفت‌انگیزی انجام داده‌اند و ما می‌خواهیم در بازی‌های آخر هم این روند را ادامه دهیم. ما تسلیم نمی‌شویم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

بولت پرسپولیسواکنش خوب لیورپول به گل مساوی فولام؟
چرا نباید واکنش نشان می‌دادیم؟ به‌نظرتان چگونه به جایگاهی که امروز هستیم رسیده‌ایم؟

بولت پرسپولیسبردن اورتون و تحت فشار قرار دادن سیتی؟
فکر می‌کنید سیتی چنین فشاری را احساس می‌کند؟ آنها در چند سال گذشته همه چیز را برده‌اند. نمی‌دانم و برایم مهم نیست. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم.

دیدگاه‌ها