کد خبر : 2016228 | 02 اردیبهشت 1403 ساعت 23:07 | 22.6K بازدید | 7 دیدگاه

مغانلو و سلیمانی شش گله شدند؛

آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!

محمدرضا سلیمانی ششمین گل خود در نیم فصل دوم را به ثمر رساند.

آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های ملوان و سپاهان تقابل بین دو گلزن این دو تیم، محمدرضا سلیمانی و شهریار مغانلو بود. نکته جالب اینکه هر سه گل این بازی را این دو بازیکن به ثمر رساندند و موفق شدند نقش خود را در خط حمله تیمشان ایفا کنند.

در نیمه اول محمدرضا سلیمانی روی پاس رضا جعفری موفق شد دروازه را باز کند و تا اواسط نیمه دوم، زننده گل پیروزی‌بخش تیمش باشد. نکته جالب اینکه او در نیم فصل اول تنها یک گل زده بود اما حالا در نیم فصل دوم عملکرد درخشانی را از خود نشان داده است.

سلیمانی در نیم فصل دوم مقابل استقلال و سپاهان به عنوان دو تیم مدعی گلزنی کرده و همچنین دروازه نساجی، گل‌گهر، فولاد و صنعت نفت را باز کرده تا با شش گل، برترین گلزن نیم فصل دوم باشد.

2013536

نکته جالب اینکه شهریار مغانلو نیز با دو گلی که زد در نیم فصل دوم شش گله شد تا این دو بازیکن در جدول بهترین گلزنان دور برگشت در کنار یکدیگر قرار بگیرند، هرچند که مهاجم سپاهان در نیم فصل اول هم هشت گل به ثمر رسانده است.

با این حال سلیمانی که در ابتدای نیم فصل دوم از محرومیت خود گریخت، نقش پررنگی در نتایج ملوان داشته و حالا امیدوار است در بازی‌های بعدی آمار خود را دو رقمی کند.

دیدگاه‌ها