کد خبر : 2016235 | 03 اردیبهشت 1403 ساعت 03:49 | 10.2K بازدید | 17 دیدگاه

ظلم لیگ برتر به لیگ یک

دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!

یکی از مسابقات لیگ دسته اول دیروز به شکل عجیبی انجام نشد و به تعویق افتاد. اتفاقی که تقریبا مشابهش در دنیا رخ نمی‌دهد.

دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!

به گزارش ورزش سه، در ادامه اتفاقات عجیب فوتبال ایران که هر چه سطح مسابقات پایین‌تر می‌رود بیشتر می‌شود امروز یک تیم خوزستانی به یک تیم دیگر خوزستانی اجازه نداد مسابقه رسمی‌اش در لیگ آزادگان برگزار شود.
دیروز قرار بود دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اهواز و ورزشگاه غدیر این شهر به مصاف هم بروند که این مسابقه به خاطر تمرین تیم لیگ برتری استقلال خوزستان  و عدم همکاری این باشگاه  برگزار نشد و اعضای دو تیم که دو ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه معطل مانده بودند با یک صورتجلسه محل را تکر کردند تا تکلیف این بازی  نامشخص باشد و فعلا به تعویق بیافتد.
جالب اینکه در تماس‌های ابتدایی مدیران  تیم استقلال خوزستان اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را داده بودند اما بعدا مشخص شد آنها نمی‌خواهند زمین را به استقلال ملاثانی بدهند و برای خودشان برنامه ریزی کرده‌اند که ساعت 16 در این ورزشگاه تمرین کنند!
با شرایطی که ایجاد شد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تماس‌های مختلف با فرماندار و استاندار خوزستان و مسئولان ورزش و هیئت فوتبال  تماس گرفتند و حتی حدود 45 دقیقه قبل از شروع زمان بازی تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشتند که آنها حاضر به همکاری نشدند و این بازی به شکل عجیب برگزار نشد و به تعویق افتاد.
سیاوش اکبرپور و مهدی رجب زاده سرمربیان دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز که زمانی در همین تیم فجر همبازی بودند همراه تیم‌هایشان چند ساعت پشت درهای بسته این ورزشگاه معطل ماندند و هاج  و واج مانده بودند که چطور ممکن است برای انجام یک مسابقه رسمی در این سطح چنین اتفاقی رخ دهد و یک باشگاه و مسئولانش مانع از انجام مسابقه شوند.
در عین حال در شرایط فعلی استقلال ملاثانی از شرایط به وجود آمده ناراضی است و فجر سپاسی هم که در سودای صعود به لیگ برتر بسر می‌برد و شانس زیادی برای رقم زدن این اتفاق دارد امیدوار است کمیته انضباطی با تعیین نتیجه سه بر صفر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و شانس صعودش را  بیشتر کند، رایی که قطعا اعتراض سایر تیم‌ها را در پی خواهد داشت اما فجر هم حق دارد.

تصاویر ارسالی از اهواز را مشاهده می‌کنید:

2013547
2013548
2013549
2013550
2013551
2013552

دیدگاه‌ها