کد خبر : 2016248 | 03 اردیبهشت 1403 ساعت 04:40 | 14.1K بازدید | 8 دیدگاه

همان همیشگی، اعتراض به قضاوت داور لیگ برتری

عمران‌زاده: داور لیگ برتری نمی‌خواهیم!

در حاشیه اعتراض تیم چادرملو به رخ دادن یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه تیم نفت و گاز.

عمران‌زاده: داور لیگ برتری نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش سه، سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان نیز همانند هفته‌های قبل داوران لیگ برتری خود را برای قضاوت دیدارهای لیگ آزادگان به ۴ شهر مختلف ایران برای قضاوت ۴ دیدار حساس تیم‌های صدر نشین و قعر نشین جدول فرستادند.

در این بین دیدار دو تیم چادرملو رده دومی و نفت گاز گچساران را اشکان خورشیدی داور دربی ۱۰۱ پایتخت؛ با کمک امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی زیر نظر بابک داوری قضاوت کرد.

2013633

در اواخر وقت‌های اضافه نیمه دوم این دیدار صحنه‌ای بین سنگربان نفت و گاز گچساران و مهاجم چادرملو رخ داد که این صحنه با اعتراض ‌شدید نیمکت چادر ملو همراه و حتی کار به واکنش و اعتراض «حنیف عمران زاده» مربی تیم چادرملو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار شد.

عمران زاده در کنفرانس مطبوعاتی پایان این دیدار حاضر شد و گفت: صحنه‌ای اواخر این دیدار رخ داد که تمام ورزشگاه دیدند اما از چشم داوران دور ماند.

2013582

حنیف در ادامه گفت: مشابه همین صحنه بین سنگربان و مهاجم دو تیم تراکتور و نساجی مازندران در دیدار لیگ برتر رخ داد که پنالتی تشخیص داده شد اما نتیجه این بازی امشب میتوانست چیز دیگری رقم بخورد.

او گفت: تیم ما فوتبال بازی می‌کند اما اینجور نباید با سوت‌های اشتباه حق تیمی پایمال شود و زحمت‌های یک مجموعه و امیدهای یک استان از بین برود.

عمران در با تاکید بر اینکه می‌دانم این صحبت‌ها برای من محرومیت در پی دارد ادامه داد: در این بازی و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته قبل با سوت اشتباه داور تیم ما متضرر شد. اگر اینطور است دوست نداریم داوران لیگ برتری بازی‌های ما را در این هفته‌های حساس پایانی قضاوت کنند!

دیدگاه‌ها