کد خبر : 2016451 | 04 اردیبهشت 1403 ساعت 00:38 | 8.9K بازدید | 3 دیدگاه

احمدعباسی بی رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد؛

ستاره تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

فوق ستاره تیم ملی فوتسال با شش گل زده در صدر جدول گلزنان جام ملت‌های آسیا جای گرفته است و بیشترین شانس برای کسب کفش طلایی رقابت‌ها را دارد.

ستاره تیم ملی صدرنشین جدول گلزنان جام ملت‌ها

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با ۱۲ گل زده در کنار تیم ملی فوتسال عراق، زهردارترین و بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرده و همانند اردوار گذشته توپخانه تیم ملی داغ بوده است. 

سعید احمدعباسی ستاره و لژیونر تیم ملی فوتسال که در باشگاه وینا البالی والدپیناس اسپانیا توپ می‌زند تا به اینجای رقابت‌ها شش گل به ثمر رسانده و در نیمی از گل‌های تیم ملی نقش بسزایی را ایفا کرده است. احمدعباسی در کنار گل‌هایش، دو گل را برای ملی‌پوشان ساخته و طراحی نموده تا از او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات تا پایان مرحله گروهی یاد کنند‌.

2013955

سعید احمد عباسی در هر سه دوئل تیم ملی دبل کرده است و با توجه به اختلاف سه گله‌اش با نفر دوم جدول گلزنان (طارق سلیمان بازیکن عراق) کاندید اصلی کفش طلایی جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و با توجه با عملکرد خیره کننده‌اش، این شانس را هم دارد تا بهترین بازیکن مسابقات لقب بگیرد.

2013954

وحید شمسایی حساب ویژه‌ای روی ستاره لژیونرش در مراحل حذفی و مسیر قهرمانی باز کرده است و حالا مشخص شد که چرا او در طول این مدت مدام اصرار داشته که احمدعباسی در جام ملت‌ها حضور پیدا کند

دیدگاه‌ها