کد خبر : 2016466 | 04 اردیبهشت 1403 ساعت 06:44 | 19.5K بازدید | 8 دیدگاه

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

فوتسالیست جوان ایران قفل دروازه تیم سرسخت کویت را شکست تا زمینه‌ساز صدرنشینی تیم ملی در مرحله گروهی جام ملت‌ها شود.

گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازیکنان تیم ملی فوتسال به روال دو بازی قبل فرصت‌های متعدد گلزنی را در سومین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل کویت هدر می‌دادند و به خاطر دفاع مطلق حریف، بازی گره خورده بود، علی اکرمی توانست با یک نفوذ زیبا و شلیک، بازیکن شماره 7 کویت را وادار به اشتباه کند و توپِ کمانه شده وارد دروازه این تیم شد تا راه پیروزی هموار شود.

بازیکنان پُست فلنک در فوتسال بار هجوم تیم در زمان حمله و تدافعی تیم در زمان دفاع را بر دوش می‌کشند و به خاطر مهارتی که دارند این ورزش را زیباتر می‌کنند که زننده گل اول ایران هم در همین پست بود.

2013974

اکرمی 24 ساله که اولین فوتبالیست سبزواری تاریخ تیم‌ ملی فوتسال است، یکی از بازیکنانی به شمار می‌رود که مهارت فوق‌العاده‌ای در حمل توپ و پیش بردن تیم به جلو دارد و توانست مقابل کویت گلزنی کند.

2013975

او که سابقه بازی در تیم‌های پایه تیم ملی را دارد، همیشه از سوی وحید شمسایی مورد حمایت قرار می‌گیرد و نگران لو دادن توپ نیست و با اعتماد به نفس بازیکن روبرو را از پیش برمی‌دارد و خلق موقعیت می‌کند.

بازیکن تیم کراپ الوند یکی از اسلحه‌های پنهان شمسایی در جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود و نخستین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند که امیدوار به کسب قهرمانی است.

دیدگاه‌ها