کد خبر : 2016627 | 04 اردیبهشت 1403 ساعت 20:16 | 50.1K بازدید | 76 دیدگاه

فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد

مجوز حضور هواداران در دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس صادر شد.

فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ اعلام کرد دیدار حساس تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، روز جمعه هفته جاری با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز 29 فروردین آرای دیدار آلومینیوم و استقلال تهران در اراک را اعلام کرده بود که طی آن، باشگاه آلومینیوم به دلیل تخلف هوادارانش مبنی بر «استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه» با جریمه 200 میلیون تومانی و محرومیت یک جلسه‌ای هواداران از ورود به ورزشگاه مواجه شده بود.

در شرایطی که شایعاتی مبنی بر اینکه محرومیت آلومینیوم از حضور تماشاگران در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس مطرح شده بود، اما این موضوع از سوی سازمان لیگ رد شد تا هواداران اراکی بتوانند حضور پرشور در دیدار با سرخ پوشان داشته باشند.

بنابر اعلام سازمان لیگ، مسابقه تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در روز جمعه با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و محرومیت تماشاگران اراکی در مسابقات لیگ برتر و دیدار هفته آینده مقابل فولاد خوزستان اعمال خواهد شد.

البته نظر شورای تامین استان مرکزی نیز باید برای انجام مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس در دیدار روز جمعه در جام حذفی لحاظ شود که بعید نیست از این نظر هم مشکلی وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها