کد خبر : 2016660 | 04 اردیبهشت 1403 ساعت 23:26 | 37.4K بازدید | 19 دیدگاه

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

در صحنه‌ای جنجالی در دیدار آرسنال-چلسی، نیکلاس جکسون در خطر اخراج قرار گرفت.

صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات به مصاف همدیگر رفته‌اند. آرسنالی‌ها با شکست ۲-۰ مقابل استون ویلا در کورس قهرمانی عقب افتاده‌اند و تنها کاری که باید انجام دهند این است که همه بازی‌هایشان تا پایان فصل را ببرند و امیدوار باشند منچسترسیتی امتیاز از دست دهد.

در سمت دیگر چلسی در حال رقابت برای سهمیه لیگ کنفرانس و یا لیگ اروپاست و کار سختی برای رسیدن به این هدف دارد. آنها در بازی امشب با آرسنال از شانس بسیار کمی دارا هستند چراکه کول پالمر و مالو گوستو به دلیل بیماری و مصدومیت بازی امشب را از دست داده‌اند.

با این حال شرایط برای چلسی می‌توانست بدتر هم شود. در دقیقه ۹ در میانه میدان جکسون برای مهار توپ به سمت تاکه‌هیرو تومیاسو رفت و در همین حین پایش را بر روی مچ پای ستاره آرسنال قرار داد.

2014256


بازیکنان میزبان بلافاصله به سمت داور رفتند و از او خواستند جکسون را به دلیل خطای خطرناکش اخراج کند، اما سایمون هوپر تصمیمی برای نشان دادن کارت قرمزش نداشت و ترجیح داد بازی را ادامه دهد.

نکته قابل توجه این است که داور همچنین در مورد صحنه خطای جکسون گفت‌وگوی کوتاهی هم با VAR داشت اما تغییری در تصمیم اولیه ایجاد نشد و جکسون حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد.

دیدگاه‌ها