کد خبر : 2016948 | 05 اردیبهشت 1403 ساعت 22:44 | 85.5K بازدید | 126 دیدگاه

فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند

ژاوی هرناندز بالاخره تصمیمش را تغییر داد و قصد دارد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند.

فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، جلسه سرنوشت‌ساز و ویژه باشگاه بارسلونا امروز بین دکو و ژاوی هرناندز برگزار شد و حالا پس از حدود دو ساعت به‌نظر می‌رسد نتایج جلسه مثبت بوده و ژاوی نظرش را درمورد جدایی تغییر داده است.

او بالاخره تصمیمش را تغییر داده است. سرمربی اسپانیایی بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل ویارئال در استادیوم المپیک مونتجوئیک، اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت آبی‌اناری‌ها کناره‌گیری می‌کند.

2014707

او حق داشت؛ فشارها و انتقادات زیادی را تحمل کرده بود و بالاخره پس از یک نمایش ضعیف از تیمش تصمیم گرفت بارسلونا را در پایان فصل رها کند.

پس از اعلام تصمیمش بارسلونا وارد شرایط متفاوتی شد و در روندی جالب بیشتر امتیازات ممکن در لالیگا را کسب کرد و علاوه‌بر آن با شکست دادن ناپولی به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

حالا نوبت باشگاه بود. آنها که در یافتن گزینه جانشینی ژاوی ناموفق بودند، علاقه داشتند که این مربی نظرش را تغییر دهد و در سمتش باقی بماند. در این مدت ژاوی بارها اعلام کرد که امکان ندارد نظرش را تغییر دهد، اما در چند روز اخیر اخبار مثبتی به گوش می‌رسید.

این گزارش‌های مثبت منجر به جلسه‌ای تعیین‌کننده شد. ژاوی تصمیم گرفت در صورتی که باشگاه با خواسته‌هایش موافقت کند بر روی نیمکت آبی‌اناری‌ها بماند.

2014708

این جلسه امروز برگزار شد. روز شلوغی در بارسلونا بود. ابتدا دکو و ژاوی با همدیگر ملاقات کردند سپس مربی با دستیارانش دیدار کرد. پس از آن هم دکو و ژاوی با همدیگر به خانه لاپورتا رفتند.

حالا به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی تا پایان قرادادش (سال ۲۰۲۵) در بارسا ادامه خواهد داد. لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر می‌شود تا وضعیت ایجادشده را توضیح دهد.

دیدگاه‌ها