کد خبر : 2017339 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 03:25 | 24.3K بازدید | 10 دیدگاه

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

آرش فهمیده درباره شرایط تیم ملوان برای آسیایی شدن صحبت کرد.

مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل ملوان پس از پیروزی تیمش مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز یک روز خاص هواداری بود و ۱۲۰ دقیقه تشویق بی‌امان را شاهد بودیم. در یک صحنه بازی گره خورد اما تا آخر هواداران تشویق کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم و همانطور که نتایج را می‌بینید امروز روز شگفتی‌ها بود. خدا را شکر با برد تمام شد و انرژی گرفتیم.

مدیرعامل ملوان درباره آسیایی شدن این تیم گفت: بعید می‌دانم امکانات و زیرساخت‌های انزلی به ما اجازه بدهد که بازی آسیایی برگزار کنیم یا مجوز بگیریم اما باشگاه همزمان با این اتفاق اقدام کرد تا ثبت باشگاه را انجام دهیم و به اتمام برسانیم. الان مدیرعامل و هیئت مدیره ثبت شده و این از الزامات ما برای مجوز بوده. در زمینه استادیوم باید از جای دیگری استفاده کنیم. در گیلان استادیوم بازی‌های آسیایی را نداریم و این موضوع را سر فرصت بازی‌های بعدی صحبت می‌کنیم. خدا را شکر جایگاهمان در جدول تثبیت شده و این بازی هم بردیم و به هواداران تبریک می‌گویم.

وی افزود: معمولا در انتهای فصل، چیزی که به ذهن همه می‌رسد اتفاقات عجیبی است. باید در آخر فصل دید که امکانات ما چگونه است و فکر می‌کنم صحبت آقای تارتار درباره قرارداد یک زنگ خطر بوده. باید به فکر این باشیم که فصل بعد را چه کار کنیم. باعث افتخار است با او و این کادر و این بازیکنان باکیفیت بازی کنیم.

دیدگاه‌ها