کد خبر : 2017393 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 10:00 | 224.1K بازدید | 304 دیدگاه

اختصاصی: اورونوف را بد زدند!

جراحت ترسناک مچ پای ستاره پرسپولیس (عکس)

هافبک تکنیکی پرسپوليس بارها در جدال مقابل آلومینیوم مورد هدف خطاهای حریف قرار گرفت.

جراحت ترسناک مچ پای ستاره پرسپولیس (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

2015333

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

2015393
این تصویر مربوط به یکی از خطاهای پرشمار روی اوستون اورونوف است که حسابی او را شاکی کرد و باعث شد او در اعتراض به این اقدام استوک خود را پرت کرده و به بررسی جراحتش بپردازد. 
جهان‌کهن که برای دلجویی از این بازیکن به سراغش می‌رود، با بی‌توجهی این ستاره تکنیکی ازبکستانی مواجه می‌شود.

دیدگاه‌ها