کد خبر : 2017412 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 11:59 | 17.9K بازدید | 10 دیدگاه

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 تایلند در حالی فردا به پایان می‌رسد که تماشاگران ایرانی حاضر در بانکوک به واسطه رفتارهای متفاوت مورد تحسین قرار گرفتند.

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند

به گزارش "ورزش سه"، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

2015355

در حالی که جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم‌تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

2015354

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به‌خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیدگاه‌ها