کد خبر : 2017455 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 14:20 | 10.3K بازدید | 3 دیدگاه

صعود به فینال وظیفه ما بود؛

آقای‌گل لیگ برتر: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

محمدحسین درخشانی، ستاره تیم ملی فوتسال ایران و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، معتقد است حضور تماشاگران تایلندی آمادگی بازیکنان تیم ملی را در فینال دو چندان می‌کند.

آقای‌گل لیگ برتر: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 فردا (یکشنبه) و از ساعت 14:30 به وقت تهران در سالن 15 هزار نفری بانکوک آرنا به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت و بدون شک بزرگ‌ترین حریف و دردسر شاگردان شمسایی در دیدار پایانی، تماشاگران پُرشور تایلندی است که تقریبا سالن بانکوک آرنا را مملو از جمعیت می‌کنند.

محمدحسین درخشانی، عقب‌گیر تیم‌ملی فوتسال و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر، در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم. تیم ما عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

آقای گل لیگ برتر ادامه داد: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است، اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها