کد خبر : 2017476 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 15:15 | 29.2K بازدید | 44 دیدگاه

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی! (عکس)

باور عجیب آلومینیومی‌ها وقتی تیمشان دو بار با اختلاف دو گل عقب بود اتفاقی باورنکردنی را خلق کرد.

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار گشودند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه داشتند مثال‌زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند، تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقت‌های اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت باز هم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت‌زده قرمزپوشان شادی کردند.

2015455
2015456
2015457
2015458
2015459

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش‌نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف‌نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیدگاه‌ها