کد خبر : 2017609 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 00:46 | 2.5K بازدید | 6 دیدگاه

صادق و رویای تکمیل شدن فصل هشتم

دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد

صادق محرمی در ۷ فصل متوالی در ایران و کرواسی قهرمان لیگ شده که آمار بسیار خاصی است.

دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد

به گزارش ورزش سه، تیم دینامو زاگرب امشب در غیبت صادق محرمی مدافع ایرانی تیمش موفق شد واراژادین کرواسی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب زاگربی‌‌ها پس از تلاش‌های پی در پی این فصل صدرنشین شوند.
دینامو زاگرب بر خلاف فصل‌های گذشته، این فصل برای صدرنشینی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده بود و حتی در نیم فصل مدیران این تیم در فکر بودند تا با نیمی از بازیکنان این تیم به صورت یک طرفه فسخ کنند و نسل جدیدی را پرورش دهند که حالا به نظر می‌رسد وضعیت مطلوب آنها است.
دینامو در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل با یک امتیاز بیشتر از ریکا، ۷۲ امتیازی شده و صدرنشین لیگ کرواسی است و هفته بعد هم این دو تیم قرار است با یکدیگر جدالی مستقیم داشته باشند که می‌تواند بر کارنامه صادق محرمی مدافع سابق پرسپولیس نقش پررنگی داشته باشد.

2015744

محرمی که با توجه به مصدومیت سنگینی که در جام ملت‌های آسیا متحمل شد، فصل را از دست داده و از طرفی دیگر صدرنشینی دینامو می‌تواند با یک قهرمانی دیگر برای او همراه باشد.
صادق محرمی از فصل 2019-2018 به لیگ کرواسی و باشگاه دینامو زاگرب پیوست و دینامو، غول فوتبال کرواسی محسوب می‌شود که همین موضوع باعث قهرمانی‌های پیاپی محرمی شده است. این ملی‌پوش ۵ بار در لیگ کرواسی قهرمان شده و ۲ بار هم پیش از آن به عنوان شاگرد برانکو در پرسپولیس جام قهرمانی لیگ را لمس کرده بود و حالا امیدوار است رکورد قهرمانی خود در لیگ‌های کشوری را حفظ کند و ۸ فصل متوالی قهرمان بماند.

دیدگاه‌ها