کد خبر : 2017659 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 12:01 | 48K بازدید | 77 دیدگاه

خشم شدید مربی تیم زنان چلسی

بدترین تصمیم تاریخ چمپیونزلیگ: بارسا فینال را دزدید!

روز گذشته تیم فوتبال زنان چلسی با شکست 0-2 برابر بارسا از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باز ماند اما مربی این تیم شکست را به داوری بد بازی مربوط دانست.

بدترین تصمیم تاریخ چمپیونزلیگ: بارسا فینال را دزدید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بازی رفت را در زمین بارسا با یک گل برده بود و دست بالاتر را داشت ولی بارسا که مدافع عنوان قهرمانی اروپاست، در بازی برگشت و در استمفورد بریج ورق را برگرداند و با دو گل برنده شد. هر اندازه تیم فوتبال مردان بارسا در سال‌های اخیر نتوانسته درخششی در فوتبال اروپا داشته باشد، زنان بارسا جبران کرده‌اند.

این بازی البته یک صحنه بحث برانگیز داشت که در چلسی معتقدند اثر مستقیم روی نتیجه پایانی گذاشت. این به اخراج بازیکن چلسی بر می‌گردد درحالی‌که تصاویر نشان می‌دهند اصلا برخوردی بین او و بازیکن بارسا رخ نداده بود.

اِما هیز که 12 سال مربی چلسی است و در پایان فصل خواهد رفت، در نشست خبری خود به‌شدت عصبانی بود و گفت: «این یک دزدی آشکار بود و بارسا به لطف بدترین تصمیم تاریخ لیگ قهرمانان زنان به فینال رفت. همه دیدند که اخراج بازیکن ما غیرمنصفانه بود و برخوردی بین دو بازیکن صورت نگرفت.»

هیز ادامه داد: «این داور رومانیایی به دادن کارت‌های بیهوده مشهور است و به راحتی از کارت‌های خود استفاده می‌کند. بازی برابر بارسلونا با یازده نفر دشوار است و شما تصور کنید با 10 نفر چطور می‌توان مانع پیروزی این تیم شد. داور کار را برای ما سخت کرد و فینال را از ما دزدیدند.»

دیدگاه‌ها