کد خبر : 2017684 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 13:38 | 32K بازدید | 24 دیدگاه

جان تری:

انگلیس به‌خاطر گرما از جام جهانی حذف شد!

جان تری، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، اظهارات جالبی را درباره حذف این تیم از جام جهانی 2020 مطرح کرده است.

انگلیس به‌خاطر گرما از جام جهانی حذف شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی با نتیجه 1-4 برابر تیم ملی آلمان شکست خورد و صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز ماند تا باز هم در مهم‌ترین بازی‌های ملی ناکام مانده باشد.

حذف از مرحله یک هشتم و شکست سنگین برابر تیم ملی آلمان باعث شد که انتقادهای بسیاری از شاگردان فابیو کاپلو مطرح شود اما حالا جان تری صحبت‌های جالبی را درباره جو این تیم و دلیل این باخت مطرح کرده است.

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس در این باره به سان گفت: «ما یک ساعت و ۲۰ دقیقه در اتوبوس بودیم و همه بازیکنان از استیون جرارد خواستند تا درباره لباس ما با سرمربی صحبت کند، هیچ‌کدام دوست نداشتیم که کت و شلوار بپوشیم چون هوا بسیار گرم و پوشیدن این لباس‌ها افتضاح بود.»

2015853

تری در ادامه مدعی شد که به آنها گفته شده از اتحادیه فوتبال انگلیس قراردادی با این فروشگاه زنجیره‌ای معتبر دارد و درخواست آنها رد شد. زمانی هم که آنها از اتوبوس پیاده شدند، به دلیل اینکه کولر به خوبی کار نمی‌کرد به شدت عرق می‌ریختند و در همان زمان بود که دیدند بازیکنان حریف با شلوارک و تیشرت به ورزشگاه آمدند.

این مدافع سابق چلسی معتقد است که افراد مشخصی مسئول این اتفاق بودند و این شرایط باعث شد که آنها از موقعیت ایده‌آلی که داشتند فاصله بگیرند و در نهایت بازی را واگذار کنند.

دیدگاه‌ها