کد خبر : 2017706 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 02:22 | 15.7K بازدید | 42 دیدگاه

رکورد شگفت‌انگیز فرهاد مجیدی:

شماره 7 آبی‌ها و 8 گل خاطره‌انگیز مقابل تراکتور!

فرهاد مجیدی با 8 گل بهترین گلزن استقلال مقابل تراکتور است.

شماره 7 آبی‌ها و 8 گل خاطره‌انگیز مقابل تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی بازیکن و مربی سابق استقلال بهترین آمار را در بین تمام بازیکنان این باشگاه در طول رقابت‌هایی که با تراکتور داشتند در اختیار دارد و 8 گل به ثمر رسانده است.

اولین گل مجیدی در سال 1378 در پیروزی سه بر یک استقلال در یادگار امام به ثمر رسید و او گل سوم آبی‌ها را وارد دروازه تراکتور کرد، دومین گل او در بازی برگشت همان فصل به ثمر رسید و او موفق شد رفت و برگشت مقابل تراکتور گلزنی کند.

فصل بعد در سال 1379 فرهاد مجیدی در ورزشگاه تختی تبریز نمایش خیره کننده‌ای داشت و مقابل تراکتور هت‌تریک کرد و در 3 مسابقه تعداد گل‌های خود مقابل این تیم را به عدد 5 رساند.

1107486

او سال‌های زیادی مقابل این تیم بازی نکرد و در سال 1388 در تساوی یک بر یک استقلال و تراکتور تک گل آبی‌ها را در یادگار به ثمر رساند و در بازی برگشت همین فصل هم یکی از دو گل استقلال را وارد دروازه سرخپوشان تبریزی کرد و تعداد گل‌های خود را به عدد 7 رساند.

آخرین گل‌ او مقابل سرخپوشان تبریزی در سال 1390 به ثمر رسید، او در ورزشگاه آزادی در روزی که استقلال با درخشش فلاویو لوپز مقابل تراکتور شکست خورد با ضربه سر دیدنی برای استقلال گلزنی کرد و تعداد گل‌های خود را به عدد 8 رساند.

او در پنج مسابقه هشت گل مقابل تراکتور به ثمر رساند و بهترین عملکرد را مقابل سرخپوشان تبریزی دارد.

دیدگاه‌ها