کد خبر : 2017713 | 09 اردیبهشت 1403 ساعت 15:36 | 19.9K بازدید | 21 دیدگاه

اقدام قابل تامل ربیعی پس از شکست مقابل تراکتور

محمد ربیعی پس از شکست مقابل تراکتور ملاقات قابل توجهی با داوران مسابقه داشته است.

اقدام قابل تامل ربیعی پس از شکست مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، امیرسامان سلطانی داور وسط دیدار ذوب‌آهن و تراکتور به‌عنوان یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بود و امیرمحمد داودزاده و وحید سیفی نیز او را همراهی می‌کردند. این مسابقه در پایان 120 تلاش دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک ختم شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده یکی دیگر از هشت تیم حاضر در مرحله بعدی مسابقات باشد.

در این بین اما نکته قابل توجه اقدام محمد ربیعی پیش از ورود به رختکن تیمش پس از شکست سبزپوشان در ضربات پنالتی بوده است. در واقع از آنجایی که رختکن داوران در ورزشگاه یادگار امام تبریز مشرف به رختکن ذوب‌آهن است. ربیعی در حین بازگشت به رختکن با چهار داور مسابقه مواجه می‌شود و به سمت آنها می‌رود و از عملکرد آنها در طول مسابقه تشکر می‌کند و قضاوت آنها را با وجود شکست تیمش و کنار رفتن از ادامه مسابقات جام حذفی بی‌نقص توصیف می‌کند.

این رفتار ربیعی از این جهت قابل توجه است که طی این فصل و فصول اخیر به دلیل عدم استفاده از وی ای آر در فوتبال کشور، انتقادات نسبت به عملکرد داوری افزایش یافته و همین هجمه سبب شده تا داوران کار سخت‌تری در مسابقات پیش رو داشته باشند و با استرس بیشتری به کارشان بپردازند.

دیدگاه‌ها