کد خبر : 2017890 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:58 | 16.4K بازدید | 9 دیدگاه

حمله دوباره به توخل: رئیس بایرن دست‌بردار نیست!

اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، همچنان روی حملاتش به توماس توخل تاکید دارد.

حمله دوباره به توخل: رئیس بایرن دست‌بردار نیست!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که هوینس قصد ندارد از اظهاراتی که درباره توخل داشت عقب‌نشینی کند و در گفت‌وگو با کیکر مدعی شده است که مصمم است تا اظهاراتش را به شکلی واضح‌تر مطرح کند.

رئیس افتخاری باشگاه بایرن پیش از دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت که با پیروزی تیمش همراه بود انتقادهای شدیدی را از توخل مطرح کرده بود: «ما دوست داریم مربی داشته باشیم که از نظر فردی باعث پیشرفت بازیکنان شود. این خودش اتهام است! من شخصاً هیچ مشکلی با توخل ندارم.

او بارها برای صرف شام نزد ما آمده و شب‌های خوبی را با هم سپری کردیم و همه چیز عالی بوده است. اما او اخلاق و رفتار متفاوتی دارد! اینطور نیست که بتواند پابلوویچ یا دیویس را با پیشرفت بیشتری روبه‌رو کند. اما اگر شرایط به این صورت پیش نرود، باید بازیکن بخریم!»

2002458

این مربی آلمانی هم پیش از دیدار برابر فرانکفورت در گفت‌وگو با اسکای از خودش دفاع کرد: «این اظهارات فاصله زیادی با واقعیت دارد و من حتی نمی‌دانم چطور باید پاسخی به آنها بدهم! احساس می‌کنم به غرور مربیگری‌ام برخورده است.

اگر ما یک چیز را در این کادر فنی در ۱۵ سال گذشته ثابت کرده باشیم این است که بازیکنان جوان و خصوصا بازیکنانی که از آکادمی می‌آیند همیشه جایگاه خاصی در تمرینات ما دارند می‌توانند در زمین هم حضور پیدا کنند. و تا به حال هم این موضوع را ثابت کرده‌ایم! اصلا این اظهارات را درک نمی‌کنم و فکر می‌کنم هیچ پایه و اساسی ندارند.»

حالا کیکر مدعی شده است که هوینس همچنان باور دارد که توخل ترجیح می‌دهد به جای کمک به پیشرفت بازیکنانی که در اختیار دارد، خریدهای جدیدی انجام دهد. اما در عین حال معتقد است که اظهاراتش توسط رسانه‌ها بزرگ‌نمایی شده است.

1954859

واقعیت این است که بحث بین او و توخل در زمان بسیار بدی برای بایرن رخ داده است. این تیم باید فردا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبه‌روی رئال مادرید به میدان برود. پس از واگذار کردن قهرمانی بوندسلیگا به بایرلورکوزن و حذف از جام حذفی آلمان، این تنها فرصت بایرن برای کسب موفقیت در این فصل به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها