کد خبر : 2017900 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 11:57 | 64.7K بازدید | 31 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو

هافبک پی‌اس‌جی دیوانه بازگشت به بارسلونا!

ژاوی سیمونز که در عضویت پی اس جی قرار دارد ولی قرضی برای لایپزیش بازی می‌کند، قصد دارد دوباره به بارسا برگردد.

هافبک پی‌اس‌جی دیوانه بازگشت به بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز محصول آکادمی لاماسیاست ولی در 15 سالگی بارسا را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او یکی از استعدادهایی بود که بارسا نتوانست حفظ کند و در نهایت سر از پاریس در آورد. به ژاوی در تیم اول پی اس جی فرصت زیادی برای بازی نرسید و او دو سال پیش راهی آیندهوون شد ولی بندی در قراردادش اجازه می‌داد پی اس جی او را برگرداند. 

او در این تیم هلندی آقای گل لیگ شد و در نهایت پاریسی‌ها بند بازگشت او را فعال کردند اما ژاوی خیلی زود به لایپزیش قرض داده شد.

1933312

عملکرد سیمونز در این تیم آلمانی فراتر از خوب بوده و توانسته در 40 بازی 9 گل بزند و 14 پاس گل بدهد.

طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، هنوز موضع لوئیس انریکه در مورد ژاوی مشخص نیست و تماسی با او برای بازگشت گرفته نشده است. لایپزیش توان خرید دائمی او را ندارد و خواهان تمدید قرارداد قرضی شده اما اینجا یک رقیب بزرگ به نام بارسا دارد.

2016233

طبق ادعای این منبع اسپانیایی، بارسا با ژاوی برای بازگشت تماس گرفته و او اعلام کرده بی‌تاب بازی برای بارسلوناست و اگر دو باشگاه به توافق برسند، او حاضر است پیراهن آبی و اناری را به تن کند. بارسا طبعا قدرت خرید او را ندارد و هدف، انتقال قرضی او است. روابط دو باشگاه اخیرا بهتر شده و بارسا خوش‌بین است بتواند ژاوی را حداقل قرضی برای فصل بعد در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها