کد خبر : 2017909 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 | 48.2K بازدید | 48 دیدگاه

من عاشق بارسا هستم

دشمن والورده خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

الکس بائنا که داستان درگیری او با فده والورده حواشی فراوانی داشت، رسما گفت که دوست دارد فصل بعد برای بارسا بازی کند.

دشمن والورده خودش را به بارسا پیشنهاد داد!

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های رئال مادرید و ویارئال در فصل 23-2022 به‌خاطر درگیری‌های فده والورده و بائنا حواشی زیادی داشت. فده در پارکینگ ورزشگاه با مشت به‌صورت بائنا زد اما در نهایت چون فیلمی برای اثبات این اتفاق وجود نداشت، از محرومیت فرار کرد. ستاره رئال ادعا کرده بود بائنا در زمین حرف زشت و توهین‌آمیزی به او زده است.

1893860

بائنا که دیروز در برتری 3-0 ویارئال برابر رایو خوش درخشید، در مورد شایعات علاقه بارسا گفت: «چه کسی از بازی برای بارسا بدش می‌آید؟ بارسا از بهترین تیم‌های دنیاست و آرزوی هر بازیکنی است روزی برایش بازی کند. من همیشه بارسا را دوست داشته‌ام و بله، اگر پیشنهاد برسد، دوست دارم بازیکن این تیم شوم ولی الان در ویارئال هستم و همه تمرکزم روی این تیم است که با همه وجود به آن تعهد دارم.»

1892187

بائنا بار دیگر با سوالی در مورد محروم نشدن والورده روبه‌رو شد و گفت: «من دیگر با او فرصت حرف زدن پیدا نکردم و دوست ندارم نظری در مورد آن اتفاق بدهم. ماه‌های سختی برای من و خانواده‌ام بود چون ادعایی دروغ را به من نسبت دادند ولی هر طور بود گذشت. تلاش کرده‌ام آن موضوع را فراموش کنم و دوباره به شبکه‌های اجتماعی برگشتم اما هنوز هستند احمق‌هایی که سعی می‌کنند به من آن موضوع را یادآور شوند. در نهایت همه قدرت رسانه‌های مادریدی، باشگاه رئال و رئیسش را می‌شناسند.»

دیدگاه‌ها