کد خبر : 2017919 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 12:59 | 43.1K بازدید | 50 دیدگاه

بدون برد و گل زده برابر بایرن

بلینگام به کابوس تمام‌نشدنی خودش رسید

جود بلینگام بدترین خاطرات فوتبالی خود را از بایرن دارد. تیمی که برابرش هرگز برنده نشده و گل نزده و در فصل گذشته نیز یک قهرمانی را از او گرفت.

بلینگام به کابوس تمام‌نشدنی خودش رسید

به گزارش "ورزش سه"، هیچ تیمی برای جود بلینگام به اندازه بایرن مونیخ حکم کابوس را ندارد و ستاره انگلیسی فردا دوباره برابر قرمزهای مونیخی قرار خواهد گرفت اما این‌بار با پیراهن رئال.

حاصل هشت رویارویی با بایرن برای جود تنها یک مساوی بوده و هفت شکست. او هرگز به بایرن گل نزده و دو کارت زرد نیز گرفته است.

2016254

او با دورتموند دو سوپرجام آلمان را برابر بایرن از دست داد و در 5 بازی بوندسلیگا نیز برابر این تیم بازنده شد. دورتموند با جود تنها یک بار برابر بایرن به تساوی 2-2 رسید که این بهترین نتیجه ستاره انگلیسی برابر ابرقدرت فوتبال آلمان بود.

او در دو بازی اول خود برابر بایرن در سال 2020 نیمکت‌نشین بود و در نیمه دوم به زمین رفت ولی در دو بازی آخر خود در ترکیب ثابت قرار داشت. در این هشت رویارویی دورتموند 25 گل دریافت کرد و تنها 14 گل زد که هیچ‌کدام توسط بلینگام به ثمر نرسیدند. 

در هفته پایان فصل گذشته بایرن با برتری برابر کلن قهرمان شد درحالی‌که دورتموند در غیاب بلینگام مصدوم در خانه برابر ماینتس متوقف شد. برد بایرن و تساوی دورتموند، قهرمانی را از زردها گرفت و بلینگام وداعی بدون جام و اشکبار با دورتموند داشت.

2016255

ضعیف‌ترین آمار بلینگام برابر بایرن بوده و بعد از این تیم به لایپزیش می‌رسیم که جود برابر آن در سه بازی از 5 بازی بازنده شده است.

جود در سه رویارویی برابر سیتی نیز باخته بود ولی با رئال توانست ورق را برگرداند و در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بعد از تساوی 1-1 در ضربات پنالتی رئال پیروز شد و جود نیز یکی از گل‌ها را زد. حالا نوبت بایرن رسیده است.

دیدگاه‌ها