کد خبر : 2017920 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:12 | 12.2K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای ستاره آرسنال: همه اشتباه می‌کنند!

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است اشتباهش برابر تاتنهام بخشی از فوتبال بوده و ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد.

ادعای ستاره آرسنال: همه اشتباه می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی تاتنهام روبه‌روی این تیم قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در دربی لندن پیروز شود و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا در ابتدا موفق شده بودند با سه گل از حریف پیش بیفتند اما اشتباهی که رایا انجام داد باعث شد که کریستین رومرو فرصت باز کردن دروازه این تیم را داشته باشد و بازیکنان تاتنهام را برای بازگشت به بازی امیدوار کند و همین موضوع شرایط سختی را در دقایق پایانی برای توپچی‌ها رقم زد.

2000859

رایا پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «من از اشتباهاتی که کردم درس گرفتم. اگر اشتباه نکنید یاد نمی‌گیرید. این اتفاق هم بخش از فوتبال است و همه اشتباه می‌کنند.

اما مسئله این است که وقتی یک دروازه‌بان اشتباه می‌کند معمولاً این اشتباه منجر به گل می‌شود و به همین دلیل بیشتر به چشم می‌آید و به نسبت زمانی که یک مهاجم اشتباه می‌کند و نمی‌تواند توپ را با یک ضربه داخل دروازه حریف بفرستد، بیشتر درباره آن صحبت می‌شود. اما باید بدانیم که این هم بخشی از فوتبال است و باید از آن درس بگیرید و این از هر چیزی مهم‌تر است.»

دیدگاه‌ها