کد خبر : 2017935 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 13:58 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش استقلال خوزستان به رای بازی جنجالی

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان به توضیح اتفاقات و حواشی اخیر پرداخته است.

واکنش استقلال خوزستان به رای بازی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات شکل گرفته در مسیر برگزاری دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در نهایت با حکم جدید کمیته انضباطی مبنی بر تکرار این بازی همراه بود. در این راه اما باشگاه استقلال خوزستان که وظیفه آماده سازی ورزشگاه غدیر اهواز را برعهده داشته و هزینه‌های آن را نیز به گردن داشته، علی‌رغم تمامی مشکلاتی که در مسیر نگهداری چمن و برگزاری تمرینات و مسابقات خود داشته، طی هشت بازی این استادیوم را در اختیار استقلال ملاثانی قرار داده بود. با این حال چند روز پیش از برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی، این باشگاه با اشاره به شرایط حساس هفته‌های پایانی فصل و وضعیت چمن و نیاز به تمرینات این تیم، از باشگاه هم استانی خواسته بود در صورت امکان به دنبال استادیوم دیگری برای میزبانی باشد و این موضوع را کتبا به سازمان لیگ نیز اعلام کرده بود. با این حال عدم در اختیار قرار دادن زمین استادیوم غدیر برای دیدار استقلال ملاثانی مقابل فجرسپاسی باعث شد تا حواشی بزرگی شکل گیرد و در نهایت نیز کمیته انضباطی رای به تکرار این بازی داد.

اکنون مدیرعامل استقلال خوزستان به توضیح اتفاقاتی که در این رابطه در جلسه کمیته انضباطی شکل گرفته، پرداخته: در ابتدای جلسه هم که با حضور نمایندگان باشگاه استقلال ملاثانی و همچنین فجرسپاسی برگزار شد، از کمیته انضباطی درخواست کردم ضمن احترام به استقلال آنها، ولی به‌عنوان باشگاه استقلال خوزستان موضع ما این است و این خواهش را داریم که بازی مجدد برگزار شود. به‌خاطر حفظ عدالت فوتبال و شائبه‌های بی‌اساسی که متاسفانه از سمت برخی ارکان یکی دو تا باشگاه نسبت به مجموعه استقلال خوزستان اتهاماتی زده شد، حالا چه به باشگاه و چه به سرمربی محترم تیم ما که انتظار ما این است حتماً این موضوع در کمیته اخلاق رسیدگی شود. با این حال موضع رسمی و خواسته ما نیز این بود که بازی برگزار شود و از این موضوع که کمیته انضباطی نیز در این راستا رای دادند تا عدالت در لیگ برقرار شود خرسند هستیم.

نجفی در واکنش به رای جریمه این باشگاه نیز اینطور واکنش نشان داد: تا این لحظه که رای کمیته انضباطی به ما ابلاغ نشده است و چیزی روی سامانه باشگاه ارسال نشده. همانطور که گفتم ما از تکرار رای خرسند هستیم در مجموعه باشگاه استقلال خوزستان. حالا محتویات جلسه و صحبت‌هایی که رد و بدل شد طبیعی است که برای حفظ احترام این مجموعه به صلاح نیست، جزئیات آن را بگوییم و صحبت کنیم اما اگر این جریمه 350 میلیونی که برای باشگاه استقلال خوزستان در نظر گرفتند، درست باشد با توجه به مستندات و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته و مطمئنا همه به موضوع محدودیت‌های این باشگاه (استقلال خوزستان) برای عدم انجام بازی در استادیوم غدیر آگاهی و اشراف داشتند، مسلما این رای و جریمه 350 میلیونی سخت‌گیرانه باشد. باشگاه استقلال خوزستان طی ماه‌های اخیر چه از فصل گذشته و چه تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای به‌سازی زیرساخت‌ها و آماده‌سازی تنها زمین خود متحمل شده و علی‌رغم تمامی مشکلاتی که برای حتی تمرینات نیز داشتیم، همکاری لازم را داشتیم.

وی ادامه داد: مطمئنا جریمه 350 میلیونی برای این موضوع نمی‌تواند تصمیم مناسبی تلقی شود از سوی باشگاهی که در این بازی ذی‌نفع نیز نیست و در صورتی ابلاغ رسمی برای احقاق حقوق باشگاه نسبت به آن اعتراض خواهیم داشت.

مدیرعامل استقلال خوزستان که در اولین فصل حضورش در ورزش و فوتبال توانسته عملکرد قابل قبول و موفقی را از این حیث برای تقویت تیم با صرف بودجه مناسب رقم بزند، با اشاره به شرایط این تیم در ادامه مسیر گفت: ما دیدارهای حساسی پیش رو داریم و طبیعی است که تمامی تمرکز ما معطوف به بازی‌های تیم خودمان و مسیر سختی که برای حفظ سهمیه داریم، قرار داشته باشد. جا دارد از گروه ملی بابت تمامی حمایت‌ها و همراهی‌هایی که در این مسیر داشته قدردانی داشته باشیم. ما برای حفظ این مجموعه و قدرتمندتر شدن در ادامه مسیر و خصوصا فصل آینده، با تمام توان بازی‌ها را دنبال خواهیم کرد و تلاش ما این است تا ضمن خرسندی هواداران عزیز استقلال خوزستان، به بهترین شکل امانت‌دار مسئولیتی که برعهده داریم باشیم. از مجموعه گروه ملی نیز بار دیگر قدردانی می‌کنیم و امیدوارم عزیزانی که قبول مسئولیت کرده‌اند، با حمایت‌های همیشگی خود ما را همراهی کرده و بتوانیم اتفاقات خوبی برای استقلال خوزستان و هواداران عزیز آن شکل دهیم.

دیدگاه‌ها