کد خبر : 2017939 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 14:01 | 17.3K بازدید | 47 دیدگاه

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

آنتونیو رودیگر، ستاره آلمانی رئال مادرید، مامور مهار هری کین در بازی برابر بایرن مونیخ شده است.

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

2009289

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیدگاه‌ها