کد خبر : 2018036 | 10 اردیبهشت 1403 ساعت 04:51 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

زوج جدید سپاهان در آماده‌ترین حالت ممکن

سیاوش یزدانی و هادی محمدی این روزها حسابی نظر ژوزه مورایس را با وجود دیدگاه‌های متفاوت و متنوعی که تا همین چند هفته قبل داشت، تغییر داده‌اند.

زوج جدید سپاهان در آماده‌ترین حالت ممکن

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان می‌رود.

در طول فصل یکی از معضلات اصلی سپاهان آرایش قلب خط دفاعی این تیم بوده که با زوج‌های مختلفی آرایش داده شده است؛ از دانشگر تا نیلسون و استفاده از نفرات دیگر در این پست نظیر سیاوش یزدانی، هادی محمدی و حتی برایان دابو. 

در واقع تنها بازیکن ثابت سپاهان در این پست محمد دانشگر بوده که او این روزها با مصدومیت از ناحیه کتف دست و پنجه نرم می‌کند.

با این حال در روزهای غیبت دانشگر دو مدافع میانی دیگر تیم یعنی سیاوش یزدانی و هادی محمدی توانسته‌اند به خوبی از عهده انتظارات برآیند و حالا می‌توان با قاطعیت گفت که این دو در ترکیب ابتدایی سپاهان در مصاف با پرسپولیس حاضر خواهند بود و مورایس و سایر بازیکنان تیم اعتماد زیادی به آنها دارند؛ به ویژه سیاوش که توانسته پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت به یکی از مهره‌های کلیدی تبدیل شود و دوباره همان بازیکنی شده که همه از او انتظار داشتند.

2016430
2016431

دیدگاه‌ها