کد خبر : 2018207 | 11 اردیبهشت 1403 ساعت 19:09 | 10.5K بازدید | 10 دیدگاه

شلیک تعیین کننده شاگرد محبوب عنایتی

شمس آذر 2 - پیکان 1: درام در وقت اضافه

شمس‌آذر قزوین با شکست پیکان به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کرد.

شمس آذر 2 - پیکان 1: درام در وقت اضافه

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های شمس‌آذر قزوین و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند و یشمی‌پوشان قزوین با گل دقایق پایانی حسین گودرزی دو بر یک خودروسازان را شکست دادند.

شاگردان سعید دقیقی در اکثر دقایق این مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه پیکان ایجاد کردند اما تیرک دروازه، درخشش ناصری و بی‌دقتی بازیکنان شمس‌آذر مانع بیشتر شدن اختلاف گل شد و شمس‌آذر با تک گل زودهنگام پوریا سرآبادانی از حریف خود پیش بود.

ویدئو: 331510

در دقیقه 89 مسابقه حامد پاکدل با نفوذ فوق‌العاده‌ای که انجام داد توانست گل تساوی را به ثمر برساند و با توجه به شوک ناگهانی که به شمس‌آذر وارد شده بود به نظر می‌رسید دقایق پایانی برای شمس‌آذر سخت خواهد گذشت و این پیکان باشد که حملاتی را روی دروازه آنها شکل دهد اما تیم میزبان خیلی زود توانست روی ضربه فوق‌العاده حسین گودرزی گل دوم را به ثمر برساند و در وقت‌های اضافه مسابقه پیروزی را به دست آورد.

سعید دقیقی در این مسابقه بدون مهاجم هدف به میدان رفته بود و با 3 بازیکن سرعتی که در خط حمله قرار داده بود توانست خط دفاعی پیکان را آزار دهد و اکثر دقایق مسابقه را با حضور در نیمه زمین پیکان بگذراند، در سمت مقابل رضا عنایتی با استفاده از بازیکنان جوان سعی داشت انگیزه و دوندگی تیم‌اش را بالاتر ببرد.

این مسابقه در نهایت با برتری دو بر یک شمس‌آذر به پایان رسید و سه امتیاز خانگی سهم یشمی‌پوشان قزوین از این مسابقه بود.

تاریخ و ورزشگاه: لیگ برتر ایران ‎- هفته بیست و سوم - یازده اردیبهشت - ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین

تیم داوری: رضا عادل، قهرمان نجفی، مرتضی سلمان‌نژاد، فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیمی‌مقدم


شمس آذرترکیب شمس‌آذر:
علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق البوصبیح تعویض (88-معین قربانی)، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی تعویض (80-سجاد جعفری)، فراز امامعلی تعویض (88-مجتبی فخریان).
سرمربی: سعید دقیقی

پیکانترکیب پیکان:
محمد ناصری - محمد ستاری، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، علی‌اکبر رنجبر تعویض (46-ابوالفضل زمانی تعویض (3+90-ابراهیم صالحی))، غلامرضا ثابت ایمانی تعویض (46-علی‌اصغر صادقی)، محمدجواد آزاده تعویض (69-آرش هاشمی)، محمدحسین فلاح، سامان نریمان جهان، فرشید اسماعیلی تعویض (46-حامد پاکدل)، علی قربانی.
سرمربی: رضا عنایتی


بولت سپاهانکارت زرد:

پیکانپیکان: کارت زرد محمد آژیر (47)

شمس آذرشمس‌آذر: کارت زرد محمد پاپی (56) کارت زرد محسن طرحانی (71) کارت زرد فراز امامعلی (83)


توپ گلشرح گل:

بولت ذوب آهندقیقه 10 - پوریا سرآبادانی (شمس‌آذر 1 - 0 پیکان): ارسال کرنر روی دروازه پیکان و ضربه سر پوریا سرآبادانی از داخل شش قدم به گل تبدیل شد.

ویدئو: 331493

بولت سرشاخهدقیقه 89 - حامد پاکدل (شمس‌آذر 1 - 1 پیکان): حامد پاکدل مهاجم باتجربه پیکان با نفوذ در عمق و ضربه‌ای دقیق بازی را به تساوی کشاند.

ویدئو: 331508

بولت ذوب آهندقیقه 2+90 - حسین گودرزی (شمس‌آذر 2 - 1 پیکان): پاس خوب مجتبی‌ فخریان با استپ خوب، نگاه سریع به دورازه و ضربه فوق‌العاده به گل دوم شمس‌آذر تبدیل شد تا در دقایق پایانی برای دومین‌بار نتیجه بازی تغییر کند.

ویدئو: 331509

کرنومتر لحظات حساس:

دقیقه 24: ضربه فراز امام‌علی از داخل محوطه جریمه خطرناک به سمت دروازه ناصری رفت و او با واکنشی سریع توپ را مهار کرد.

دقیقه 45: ارسال روی دروازه پیکان با ضربه فراز امام‌علی همراه شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و گل دوم به ثمر نرسید.

دقیقه 45: ضربه فنی صادق البوصبیح با بغل پا از راه دور به زیباترین شکل ممکن به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 50: ضربه ناگهانی سرآبادانی از راه دور به سمت دروازه پیکان شلیک شد و خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 57: حرکت خوب محمد پاپی با دریبل دو مدافع پیکان همراه شد و ضربه خوب او با واکنش تماشایی ناصری به کرنر رفت.

دقیقه 62: ارسال روی دروازه پیکان و پاس خوب فراز امام‌علی با سر مقابل پاپی قرار گرفت و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: ضربه سر علی قربانی خطرناک از بالای دروازه شمس‌آذر به بیرون رفت.


📌اتفاق ویژه: 

حسین گودرزی کشف رضا عنایتی از باشگاه نفت‌مسجد سلیمان بود که در تیم ملی امید هم زیر نظر این مربی بازی می‌کرد، او در این مسابقه با شلیک تعیین کننده در دقیقه نود باعث شکست پیکان شد و مقابل مربی خود در تیم ملی درخشید!


🥇 بهترین بازیکن:

حسین گودرزی با عملکرد خوب دفاعی، گلزنی در دقایق آخر مسابقه و کیفیت بالایی که در جریان بازی نشان داد بهترین بازیکن تیم شمس‌آذر و مسابقه بود و نقش ویژه‌ای در پیروزی تیم‌اش ایفا کرد.

دیدگاه‌ها