کد خبر : 2018426 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:00 | 12K بازدید | 15 دیدگاه

فولادشهر الهامی را دوست دارد

ذوب آهن صفر - نساجی 2: فرار بزرگ ساکت و بچه‌ها

نساجی در بازی خارج از خانه هفته بیست و پنجم مقابل ذوب‌آهن با نتیجه ۲-۰ برنده شد.

ذوب آهن صفر - نساجی 2: فرار بزرگ ساکت و بچه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز میهمان ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه ۲-۰ با گل‌های منصور باقری و امیرحسین سام دلیری به یک برد مهم دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ساکت الهامی در این بازی یک نمایش متفاوت نسبت به هفته‌های گذشته داشتند و با گل زودهنگام باقری موفق شدند جریان بازی را در دست بگیرند. این گل به نساجی کمک کرد که اغلب دقایق نیمه دوم تیم برتر میدان باشند تا در دقیقه ۳۷ به یک گل دیگر برسند.

تیم میهمان که با عملکرد دقیق تقریبا راه‌های نفوذ بازیکنان ذوب آهن را بسته بود در این بازی ضمن درخشش لوان پولی در دروازه‌اش موفق شد با تکرار بازی قابل توجه در نیمه دوم این برتری را حفظ کرده و در نهایت سه امتیاز از یک بازی حساس را کسب کند.

الهامی که در نیم فصل اول با هدایت تیم مس رفسنجان هم موفق شده بود ذوب آهن را در ورزشگاه فولادشهر شکست دهد یک مرتبه دیگر با برد این ورزشگاه را ترک کرد. این برد به نساجی کمک کرد ۲۲ امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در رده سیزدهم قرار بگیرد. ذوب آهن هم ۳۳ امتیازی ماند و در رده هشتم جای دارد.

ویدئو: 331608

هفته بیست و پنجم/ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۵/ ورزشگاه فولادشهر

تیم داوری: مرتضی منصوریان؛ کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت، محمدعلی صلاحی؛ ناظر: محمود رفیعی


ترکیب ذوب آهن اصفهان

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، محمد جواد محمدی( 71-احمد شریعت زاده)، کمال کامیابی نیا(56- مجید علیاری)، سعید کریمی، ارشیا سرشوق(56- امید لطیفی)، محسن آذرباد، شایان مصلح(65- محمد علی باغبان)، محمد حسین اسلامی، فردین یوسفی(46- پویا مختاری)

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب نساجی مازندران

لوان پولی گومز، وحید محمدزاده، امیر مهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی(75- اسماعیل بابایی)، حسین زامهران، منصور باقری، محمد عباس زاده(66- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری، محمدرضا حسینی(75- مهرداد عبدی)، سعید آقایی(81- مرصاد سیفی)، محمدرضا عباسی(66- صابر حردانی)

سرمربی: ساکت الهامی

2017100

شرح گل:

ذوب آهن صفر - نساجی یک (منصور باقری، دقیقه ۴):

 باقری که توپ را در نزدیکی میانه میدان دریافت کرده بود تصمیم گرفت با یک شوت محکم از راه دور شانس گلزنی خود را امتحان کند که روی اشتباه پارسا جعفری ضربه پرقدرت او وارد دروازه شد.

ویدئو: 331581

ذوب‌آهن صفر - نساجی ۲ (امیرحسین سام دلیری، دقیقه 37): 

روی ارسال ضربه ایستگاهی محمدرضا حسینی به محوطه جریمه ذوب آهن، دلیری موفق شد با ضربه سر دروازه جعفری را باز کند.

ویدئو: 331587

دقایق حساس:

دقیقه ۹:

 اولین شوت به سمت دروازه ذوب آهن توسط محسن آذرباد شکل گرفت که لوان پولی مشکل خاصی برای مهار آن نداشت.

دقیقه ۱۹:

 محمد عباس زاده مقابل دروازه فرصت داشت که توپ بلوکه شده روی واکنش جعفری پس از شوت محکم سعید آقایی را به گل تبدیل کند اما در کنترل توپ ناموفق بود و جعفری مجددا توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۵۹:

 لوان پولی ضربه اسلامی به سمت چارچوب نساجی را به راحتی در آغوش گرفت.

دقیقه ۶۷:

 ضربه خطرناک سعید غلامعلی بیگی با برخورد به تیرک عمودی دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸:

محمدرضا آزادی درحالیکه دو بازیکن نساجی را کنار خود داشت به سمت دروازه ضربه زد و پارسا جعفری با شیرجه به موقع این موقعیت خطرناک را دفع کرد.

دقیقه ۷۳:

لوان پولی روی واکنش دیدنی ضربه خطرناک را مهار کرد و دروازه نساجی را نجات داد.

دقیقه ۸۱:

 لوان پولی یک بار دیگر ضربه خطرناک مهاجمان ذوب آهن را مهار کرد و تیم بار ضربه مختاری را به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۵+۹۰:

ضربه خطرناک پس از واکنش لوان پولی به تیرک دروازه نساجی برخورد کرده و این توپ توسط وحید محمدزاده دور شد.

کارت‌های زرد:

امیرسام دلیری از نساجی در دقیقه 25

سعید آقایی از نساجی در دقیقه 45

پویا مختاری از ذوب آهن دقیقه ۵۵

محسن آذرباد از ذوب آهن در دقیقه ۶۵

منصور باقری از نساجی در دقیقه ۳+۹۰


حاشیه:

زمان این بازی که از ساعت ۱۸ به ۱۸:۱۵ موکول شده بود، با ۵ دقیقه تاثیر از ساعت ۱۸:۲۰ با سوت مرتضی منصوریان آغاز شد.

در دقیقه ۱۵ برخورد توپ با صورت سعید آقایی موجب شد او برای لحظاتی روی زمین باشد که پس از بررسی کادرپزشکی نساجی مشخص شد مدافع این تیم مشکلی برای ادامه بازی ندارد.

در دقیقه ۲۲ منصور باقری از ناحیه کمر احساس درد داشت و برای لحظاتی روی زمین بود که بعد از بررسی پزشکان دوباره به بازی ادامه داد.

در دقیقه ۵۰ به دلیل برخورد مهاجم نساجی با پارسا جعفری او برای لحظاتی روی زمین بود.

در دقیقه 62 بازیکنان ذوب آهن معتقد بودند که برخورد توپ با دست مهدی جانملکی در نزدیکی محوطه جریمه باید خطای پنالتی اعلام می‌شد اما داور یک خط چسبیده به محوطه جریمه نساجی اعلام کرد.


اتفاق ویژه:

اتفاق قابل توجه در واقع عملکرد رو به رشد نساجی طی سه بازی گذشته بوده که موفق شده در تقابل با تیم‌های بزرگ دروازه‌اش را بسته نگه دارد. نساجی قبل از این بازی مقابل سپاهان و تراکتور هم گلی دریافت نکرده بود و در این بازی هم کلین شیت کرد.


بازیکن برتر:

لوان پولی از نساجی بازیکن قابل توجه این بازی بود. این دروازه‌بان در نیمه اول با فشار زیادی روی دروازه‌اش مواجه نبود اما در نیمه دوم یکی از دلایل حفظ برتری تیمش در بازی خارج از خانه شد. او با واکنش‌هایی که داشت در لحظات پرفشار بازی برتری تیمش را حفظ کرد و یکی از دلایل اصلی این برد حساس برای نساجی بود.

دیدگاه‌ها