کد خبر : 2018435 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 19:56 | 4.7K بازدید | 14 دیدگاه

فولاد امتیاز نمی‌داد اما حسینی گرفت!

آلومینیوم اراک 1-1 فولاد:یک امتیاز برای نجات کافی بود

بازی دو تیم فولاد و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

آلومینیوم اراک 1-1 فولاد:یک امتیاز برای نجات کافی بود

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد در استان مرکزی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1-1 خاتمه پیدا کرد.

ویدئو: 331603

بازی در نیمه نخست روندی پایاپای داشت ولی این فولاد خوزستان بود که با تمرکز بر روی ضدحملات و شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم، موفق شد در ده دقیقه ابتدایی توسط ساسان انصاری به گل اول بازی برسد. فولاد پس از گل اول سعی بر کنترل جریان بازی داشت و تمامی راه‌های نفوذ بازیکنان آلومینیوم را بست تا بازی در نیمه نخست با همان نتیجه 1 بر صفر به پایان برسد.
در نیمه دوم حسینی از تیمش نمایش شجاعانه‌ای می‌خواست و شاگردان حسینی توانستند با گذر از لایه‌های دفاعی فولاد، با اولین موقعیت خطرناکشان روی دروازه فولاد به گل تساوی برسند و کاظمیان بازی را 1-1 کند.
در نهایت این بازی با همین نتیجه خاتمه پیدا کرد تا دو تیم به تقسیم امتیازات در هفته بیست و پنجم رضایت دهند. آلومینیوم با یک امتیازی که در این بازی خانگی به دست آورد، شمار امتیازاتش را به 31 رساند و با مس رفسنجان برابر شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، در رده دهم جدول ایستاد. فولاد خوزستان هم که وضعیت جدولی خودش را در خطر می‌دید اکنون 22 امتیازی شد و رده چهاردهم جدول قرار دارد که اختلاف یک امتیازی این تیم با منطقه سقوط می‌تواند در 4 بازی باقی مانده فولادی‌ها دردسرساز شود.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و پنجم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران 
چهارشنبه، 1403/2/12؛ ساعت 18:15
ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک
گروه داوری: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: محمد عطایی و محسن حکیم / داور چهارم: میثم حیدری


ترکیب آلومینیوم اراک:
محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن (72-علیرضا نقی زاده)، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد محمدامین کاظمیان (72-امیر نوری)، میلاد بدرقه(46- شروین بزرگ) و محمد مهدی لطفی (72-رضا جبیره)
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد: 
کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، احسان پهلوان (70-محمدرضا غبیشاوی) وحید حیدریه، لوسیانو پریرا (70-ابراهیم حصار) ساسان انصاری، سینا مریدی (89-محمد عسکری)و محمد علی نژاد (70-محمد خادمی)
سرمربی: عبدالله ویسی


شرح گل:

آلومینیوم 0-1 فولاد (ساسان انصاری دقیقه 11):کاشته زده شده توسط حیدریه روی برنامه ریزی فولادی‌ها به شیمبا رسید که ابتدا ضربه او توسط مدافعان آلومینیوم دفع شد اما توپ دفع شده مقابل پاهای ساسان انصاری فرود آمد و او گل اول بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331583


آلومینیوم اراک 1-1 فولاد خوزستان (محمدامین کاظمیان دقیقه 60):ارسال مواج اکبرپور از سمت چپ، در چند قدمی دروازه فولاد با شیرجه زیبای کاظمیان همراه شد تا بدین ترتیب گل اول ایرالکو به ثمر برسد.

ویدئو: 331597

دقایق حساس:

دقیقه 1: حرکت خوب فولادی‌ها در همین شروع کار می‌توانست با باز شدن دروازه آلومینیوم همراه شود که تکل موسوی مانع از این اتفاق شد.

دقیقه 25: احسان پهلوان در یک حرکت انفرادی مدافعان آلومینیوم را غافل گیر کرد و با نفوذ به خط دفاع این تیم، شیمبا را صاحب توپ کرد و مهاجم برزیلی هم به انصاری پاس داد که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: آلومینیوم سعی دارد بازی خودش را بر تیم مهمان دیکته کند اما دفاع منسجمانه و سخت فولادی‌ها مانع از این اتفاق شده است.

دقیقه 70: آلومینیوم با فشاری که روی دروازه فولاد می‌آورد سعی دارد هر چه زودتر به گل برتری برسد اما دفاع سخت خوزستانی‌ها به آنها این اجازه را نمی‌دهد.

دقیقه 75: ضربه سر کولیبالی از چند قدمی دروازه آلومینیوم با اختلاف اندک بیرون رفت.


کارت های زرد

(میلاد بدرقه 10)

(مجتبی نجاریان 38)

کریستوف کنت (53)

سینا مریدی (58)


حواشی:

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک به دلیل محرومیت از روی سکوها بازی را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها