کد خبر : 2018481 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:02 | 39.8K بازدید | 21 دیدگاه

چون پدرش سردار است نباید در تیم من باشد؟

ویسی: حفاظت اطلاعات وارد فوتبال ایران شود

عبدالله ویسی درباره حواشی به وجود آمده پیرامون تیمش صحبت کرد و با لحنی تند پاسخ شایعات را داد.

ویسی: حفاظت اطلاعات وارد فوتبال ایران شود

به گزارش ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی فولاد خوزستان پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی گفت: ما مقابل تیمی بازی می‌کردیم که هفته‌های گذشته شاداب بازی می‌کرد و دیدیم که وقتی از پرسپولیس دو بار عقب افتاد، به بازی چگونه برگشت. بازی پراسترس و پرتنشی بود اما مسلط بودیم و بازی شایسته‌ای انجام دادیم. نقطه قوت آلومینیوم را پوشش دادیم و به گل رسیدیم و می‌توانستیم باز هم گل بزنیم اما متاسفانه در نیمه دوم، در شروع بازی می‌توانستیم گل بزنیم که نزدیم و همین تمرکز ما را به هم زد. 

ویدئو: 331613

او گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

ویسی که خبرنگاران را شوکه کرده بود ادامه داد: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: ما قداست فوتبال را ول کردیم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در لیگ باشد و اینکه برای فولاد، استقلال خوزستان و صنعت نفت همیشه حاشیه درست می‌کنند، ظلم است. بچه علی پروین فوتبالیست شد، داغانش کردند چون بچه علی پروین است. بچه چه کسی پس باید فوتبالیست بشود؟ آتیلا حجازی فوتبالیست شد، له شد چون بچه حجازی بود. بچه آقای افشاریان داور است، می‌گویند که پسر افشاریان داور است و حالا او چه کاره شود؟ شغل پدرش است!

2013578

وی افزود: می‌گویند بچه فلان سردار در فولاد خوزستان است. من نه سیاسی هستم و نه کاری دارم اما بچه سردار است و از ۵ سالگی در پایه بود آمد به بزرگسالان فولاد؛ آن موقع پدرش سرباز بود اما از کجا می‌دانست سردار می‌شود؟ نمی‌خواهم طرف کسی را بگیرم اما تیم من را به حاشیه می‌برید. این ظلم به فوتبال است. مگر گناه دارد که پدرش سردار است؟ پسر من می‌خواست فوتبالیست شود اما آنقدر گفتند ویسی پارتی بازی می‌کند، الان در خوزستان بیکار می‌گردد. چون پدرش سردار است باید برود بمیرد؟ اگر رئیس دانشگاه بود، بچه سردار است، اگر دکتر می‌شد، بچه سردار است. این زشت است و من دارم حق را می‌گویم. گفتند چون تاج اصفهانی است، سپاهان قهرمان می‌شود؛ الان سوال این است که قهرمانی سپاهان کو؟ برویم جای دیگر را درست کنیم و خودمان را به آن راه نزنیم.

دیدگاه‌ها