کد خبر : 2018484 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:15 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

صداقت: گلر برزیلی به فریاد نساجی رسیده است

مصطفی صداقت می‌گوید به ۳ امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتند و پس از گل‌های‌شان نتیجه را حفظ کردند.

صداقت: گلر برزیلی به فریاد نساجی رسیده است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت، مربی نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به بچه‌های خودمان تبریک می‌گویم. شرایط بازی به گونه‌ای پیش رفت که ابتکار عمل دست ما بود و با توجه به بارندگی و شرایط نامتناسب زمین به دلیل بارندگی یک مقدار بازی از فرم ایده‌آلش خارج شده بود. ما یک گل زودهنگام داشتیم و در ادامه به گل دوم رسیدیم. ذوب آهن خیلی فشار و موقعیت داشت و من فکر می‌کنم گلرمان روز خوبی داشت و توانست صحنه‌هایی در بازی را نگه‌دارد. مشخص بود تیم ذوب آهن خسته از بازی گذشته جام حذفی است و در تعویض‌ها دست خالی بودند. ما توانستیم بازی را اداره کنیم و چون نتیجه باب میل ما بود توانستیم به خوبی دفاع کنیم و در ضدحمله چند موقعیت داشتیم که به هدف نرسید. ما با توجه به شرایط جدولی ۳ امتیاز برای‌مان مهم بود و برد استراتژیک و مهمی در جدول بود. خوشحالیم که برای خودمان اتفاق خوبی افتاده و در نهایت هواداران‌مان خوشحالند.

او درباره تاثیر حضور هواداران نساجی در بازی گفت: تاثیرش بلاشک است. حتی در تمرینات که هوادار می‌آید ما قوت قلب می‌گیریم. اینکه هواداران در بلزی‌های آینده باشند یک تصمیم مدیریتی است و قطعا هرجا شرایطش باشد دوباره این اتفاق می‌افتد.

صداقت درباره حمایت مسئولان از تیمشان گفت: این یک بحث مدیریتی است و من خیلی در جزئیات نیستم ولی چیزهایی که بچه‌ها و کادر فنی لازم داشتند در همه زمینه‌ها به نحو احسن از سمت مدیریت باشگاه انجام شده است. نمی‌دانم چقدرش حمایت شهری و استانی است. هرچه آقای الهامی برای کارهای فنی و بازیکنان نیاز داشتند به نحو احسن از سمت باشگاه انجام شده است.

2016785

صداقت درباره عملکرد پولی، گلر برزیلی شان گفت: نمی‌خواهم به گذشته و گلرهای قبلی برگردم. گلرمان واقعا کمک کرده است و علاوه بر آن در بازی‌هایی که از لحاظ نتیجه باب دل ما نبوده حتی بازی با ملوان ما موقعیت گل خاصی به حریف ندادیم. حتی زمانی که آقای الهامی مسئولیت را قبول کردند یک کار تیمی در دفاع و حمله داشتیم. دیوار آخر ما گلرمان است که خیلی جاها که قطع امید کرده بودیم گلرمان به فریادمان رسیده است ولی زحمت خط دفاع، خط هافبک و مهاجم هم هست به هرحال گل نخوردن یک کار تیمی است. همه و همچنان گلرمان تاثیرگذار بودند.

دیدگاه‌ها