کد خبر : 2018493 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 21:33 | 24.8K بازدید | 18 دیدگاه

دلیخت به بازی برگشت می‌رسد

بازگشت ستاره بایرن: سفر با دست پر به مادرید

ماتیاس دلیخت در بازی برگشت بایرن مونیخ برابر رئال مادرید حضور خواهد داشت.

بازگشت ستاره بایرن: سفر با دست پر به مادرید

به گزارش "ورزش سه"، کسی فکرش را نمی‌کرد که غیبت ماتیاس دلیخت یکی از نکات اصلی دیدار شب گذشته بایرن مونیخ و رئال مادرید باشد. در غیبت مدافع هلندی باواریایی‌ها، کیم مین جائه در کنار اریک دایر در قلب خط دفاع بایرن مونیخ قرار گرفت اما نتوانست وظایفش را به خوبی انجام دهد.

روی گل اول رئال مادرید او از مهار وینیسیوس جونیور ناتوان ماند تا ستاره برزیلی رئال مادرید با پاس تماشایی تونی کروس با مانوئل نویر تک به تک شود و دروازه بایرن را باز کند.

کیم روی گل دوم هم اشتباه بزرگی مرتکب شد. در حالی‌که بایرن ۲-۱ جلو بود، با سرنگون کردن رودریگو در محوطه جریمه به تیم مادریدی یک پنالتی هدیه داد و آنها به کمک آن از شکست گریختند.

2017149

توماس توخل در مصاحبه پس از بازی به دو اشتباه بزرگ و حرکات ناشیانه مدافع کره‌ای اعتراف کرد و در ناراحتی‌اش در هنگام صحبت کردن می‌شد تشخیص داد که آرزو می‌کند برای بازی برگشت دلیخت را در اختیار داشته باشد.

حالا براساس گفته کیکر به احتمال بسیار زیاد دلیخت به بازی برگشت مقابل رئال مادرید خواهد رسید. در داخل باشگاه انتظار می‌رود که او در روزهای آینده به تمرینات اضافه شود و در سانتیاگو برنابئو زوج خط دفاعی بایرن را در کنار اریک دایر تشکیل دهد.

دیدگاه‌ها