کد خبر : 2018539 | 12 اردیبهشت 1403 ساعت 23:24 | 32.2K بازدید | 13 دیدگاه

شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند

نورافکن: واقعا به ببر علاقه دارم!

امید نورافکن در خصوص استوری جنجالی که پیش از تقابل تیم‌های سپاهان و پرسپولیس منتشر کرد، توضیحاتی ارائه داد.

نورافکن: واقعا به ببر علاقه دارم!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مس از تساوی سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: خیلی حیف شد. ما اصلا باید قهرمان این لیگ می‌شدیم. نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ‌مان را محکم‌تر برگزار کنیم و هم بازی‌های جام حذفی را که خیلی مهم است و مسابقات سختی خواهد بود.

او در خصوص عملکرد خود در این دیدار عنوان کرد: همه می‌دانند بازی حساسی بود. من هم صد خودم را گذاشتم. امروز به من وظایف دفاعی‌تر داده بودند و نتوانستم زیاد از شوت‌هایم استفاده کنم و موقعیت‌سازی کنم، ولی در کار دفاعی از خودم راضی بودم.

ویدئو: 331649

نورافکن درباره استوری جنجالی که پیش از بازی منتشر کرد، توضیح داد: من هر چه می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود. هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، به شخص و جای دیگری نسبت می‌دهند. واقعا قصدی نبود. آن عکس را دوست داشتم. واقعا به ببر علاقه دارم.

بازیکن سپاهان درباره شعارهای هواداران پرسپولیس علیه او گفت: آنها هم جزوی از مردم هستند. چه کار کنم؟ شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را روی من خالی می‌کنند.

او همچنین درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ عنوان کرد: در لیگ برتر مقداری فاصله برایمان ایجاد شد. ما بازی پیکان را خیلی ساده از دست دادیم، برابر نساجی خیلی ساده سه امتیاز را از دست دادیم، صنعت نفت هم همینطور. ۸ امتیاز راحت در این ۵-۶ هفته از دست دادیم که‌ اگر آنها را داشتیم، شرایط تغییر می‌کرد اما از اول فصل واقعا اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

نورافکن افزود: شما هم رسانه‌هایی هستید که مطمئنا باید از استقلال و پرسپولیس دفاع کنید و من اینها را می‌دانم و هیچ خرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود، ولی اگر استقلال و پرسپولیس را کنار بگذاریم، سپاهان واقعا یکی دو سال است قهرمان لیگ است. با این حال باز هم همه مردم می‌دانند که استقلال و پرسپولیس باید از سوی خبرنگاران و دولت‌مان حمایت شود و این یک واقعیت است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا اخراج امید عالیشاه درست بود، گفت: ربطی به من ندارد.

دیدگاه‌ها