کد خبر : 2018584 | 13 اردیبهشت 1403 ساعت 07:23 | 6.2K بازدید | 5 دیدگاه

مکمل تورس در خط دروازه بود؛

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

محمدرضا اخباری مثل همیشه چهره قابل اتکای گل‌گهر بود و اجازه نداد قصه بازی به شکل غم‌انگیزتری برای سرمه‌ای پوشان سیرجانی تمام شود.

بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود

به گزارش ورزش‌سه، یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر که تحت تاثیر دو دیدار حساس در تبریز و تهران کمتر به چشم آمد، دربی کرمان میان شاگردان اوزونیدیس و محرم نویدکیا به عنوان دو مربی صاحب سبک بود که در پایان با تساوی یک بر یک تمام شد. 

البته این دیدار می‌توانست با نتیجه دیگری تمام شود و نارنجی‌پوشان رفسنجانی که این روزها روی فرم هستند با پیروزی زمین مسابقه را ترک‌ کنند، اما محمدرضا اخباری با پنج سیو اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار در این بازی گشوده شود.

2017307

اخباری در ۲۰ دقیقه ابتدایی دربی استان کرمان شوت سنگین واسعی را دفع کرد؛ در ادامه دو مرتبه موفق به مهار موقعیت‌های سجاد شهباززاده شد و درنهایت روی ارسال کرنر  ضربه سر تماشایی نژاد مهدی را به شکل تحسین‌برانگیزی از روی خط دروازه برگرداند تا گل‌گهر که برای پیروزی پا به این میدان گذاشته بود، حداقل موفق به کسب تک امتیاز بشود. 

البته این نتیجه به لطف درخشش تورس در بخش بازیسازی و تهاجمی تیم و در ادامه اخباری در خط دروازه رقم خورد که دو بازیکن شاخص اوزونیدیس در این فصل از رقابت‌های لیگ‌ برتر به شمار می‌روند.

2017308

دیدگاه‌ها