کد خبر : 2018755 | 14 اردیبهشت 1403 ساعت 00:42 | 23.8K بازدید | 51 دیدگاه

یک قدم تا فینال

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

بایر لورکوزن در ادامه روند فوق‌العاده‌اش با نتیجه ۲-۰ برابر رم به پیروزی رسید.

رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد

به گزارش "ورزش سه"، نمایش‌های عالی بایر لورکوزن با ژابی آلونسو ادامه دارد. در دیدار امشب از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، آنها مهمان رم بودند و توانستند با ارائه یک عملکرد تماشایی دیگر با نتیجه ۲-۰ پیروز شوند.

بازی را رم بهتر شروع کرد اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی ناکام بود. در دقیقه ۱۲ ضربه کم‌جان دیبالا از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

ویدئو: 331723

در دقیقه ۱۹ سانتر عالی پاردس با ضربه سر لوکاکو به تیر افقی دروازه خورد و دفع شد.

پس از این موقعیت بود که لورکوزن بازی را در دست گرفت و توانست به گل اول برسد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه ریک کارسدروپ به گریمالدو رسید و ویرتز را در مقابل دروازه به توپ رساند تا اون با یک بغل پای زیبا بازی را ۱-۰ کند.

2017603

در دقیقه ۳۵ شوت از راه دور خطرناک پلگرینی با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ویرتز هم شوتی از راه دور را روانه دروازه اسویلار کرد اما توپ راهی به چارچوب نداشت تا نیمه اول ۱-۰ پایان یابد.

نیمه دوم به شکلی پایاپای آغاز شد اما هیچکدام از دو تیم نمی‌توانستند موقعیتی جدی خلق کنند. رم برای زدن گل مساوی جلو کشیده بود اما با دفاع خوب حریف خلق موقعیت غیرممکن بود. در سمت دیگر لورکوزن هم برای زدن گل دوم عجله نداشت و با حوصله مالکیت را در اختیار داشت.

در دقیقه ۶۰ شوت از راه دور کریستانته با فاصله نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۳ شوت محکم آندریش از پشت محوطه به کنج دروازه رم رفت تا بازی ۲-۰ شود.

2017602

در حدود ۱۵ دقیقه باقیمانده تا پایان بازی رم به صورت کامل جلو کشید تا حداقل فاصله را کمتر کند اما لورکوزن به خوبی از برتری‌اش دفاع کرد و بازی با نتیجه ۲-۰ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها