کد خبر : 2018826 | 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14:05 | 33.7K بازدید | 25 دیدگاه

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

مدیران رئال مادرید پیشنهاد تمدید قراردادی را به آندری لونین، دروازه‌‌بان اوکراینی این تیم، ارائه کردند.

پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیبو کورتوا در ابتدای فصل باعث شد که فرصت بازی به لونین در دروازه رئال مادرید برسد و این بازیکن بهترین استفاده را از فرصتی که به دست آورده بود برد و توانست نقش مهمی را در صعود رئال مادرید به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صدر نشینی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کند.

در حالی که رئال مادرید کپا را به‌صورت قرضی از چلسی به خدمت گرفته بود تا جای خالی کورتوا را در دروازه این تیم پر کند، این لونین بود که توانست با عملکرد خوبش و با استفاده از لغزش دروازه‌بان اسپانیایی جایش را در دروازه این تیم حفظ کند.

1980411

در حالی که در ابتدای فصل گفته می‌شد که احتمالاً این دروازه‌بان اوکراینی در پایان فصل رئال مادرید را ترک کند اما در چند هفته اخیر شایعاتی درباره تصمیم مدیران رئال برای تمدید قرارداد او به گوش رسیده بود.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که مدیران رئال مادرید پیشنهاد رسمی برای امضای قرارداد جدید را به این ستاره رئال ارائه کرده‌اند و انتظار می‌رود که مدیر برنامه او هم به‌زودی پاسخ لونین را به مدیران این باشگاه اعلام کند و او قرارداد جدیدی را با رئال به امضا برساند.

دیدگاه‌ها