کد خبر : 2019035 | 15 اردیبهشت 1403 ساعت 15:12 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

در واکنش به برخورد گرم داکاستا با ویلاش بواش

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

سرجیو کونسیساوو برخورد گرم رئیس سابق و فعلی را نشانه‌ای خوب برای پورتو تعبیر کرد ولی گفت ترجیح می‌دهد دور از حواشی بماند.

کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه پورتو هفته قبل با پیروزی ویلاش بواش به پایان رسید و دوران ریاست چهار دهه‌ای پینتو داکاستا تمام شد. مربی سابق پورتو حالا رئیس جدید است و باید دید او برای نیمکت تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت. این در حالی است که قبل از انتخابات، داکاستا قرارداد کونسیسائو را تمدید کرده بود.

دو روز پیش در جریان بازی والیبال زنان پورتو، دوربین‌ها داکاستا و ویلاش بواش را در حالی شکار کردند که به گرمی با هم خوش و بش می‌کردند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

2015921

دیروز وقتی از کونسیسائو در مورد این برخورد گرم سوال شد، او پاسخ داد: «این یک نشانه مثبت و خوب برای باشگاه بود. کسی که در انتخابات شکست خورد، به فرد پیروز تبریک گفت و مشخص شد اختلاف و دشمنی‌ای وجود ندارد. من البته مجبور نیستم در این رابطه توضیح بدهم. حالا یک رئیس جدید داریم و در این رابطه خودش توضیح خواهد داد. من مربی تیم هستم و وظیفه‌ام آماده کردن تیم برای بازی‌های پیش‌رو است. ترجیح می‌دهم دور از سر و صدا و حاشیه بمانم. در مجموع خوشحال شدم که آنها را در جوی دوستانه و صمیمی دیدم.»

دیدگاه‌ها