کد خبر : 2019239 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 14:14 | 16.7K بازدید | 25 دیدگاه

سرنوشت پاریس و دورتموند در دست اورساتو

انتخاب داور ایتالیایی: برای PSG بدتر از این نمی‌شد

دانیله اورساتو سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت تیم‌های پی‌اس‌جی و دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را سوت خواهد زد. داوری که برای پاریس خوش‌یمن نیست.

انتخاب داور ایتالیایی: برای PSG بدتر از این نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، داور معروف ایتالیایی، دانیله اورساتو، که یکی از بهترین‌های قاره محسوب می‌شود، از سال 2017 تاکنون اغلب برای پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان خوش یمن نبوده اما او سه‌شنبه شب در پارک دو پرنس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند را قضاوت خواهد کرد.

2018474

اورساتو با سابقه 54 داوری در لیگ قهرمانان اروپا از نظر یوفا داوری ایده‌آل برای این بازی بزرگ است. دانیله اورساتو در این فصل در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته که در آن‌ها یک کارت قرمز در بازی کپنهاگن-گالاتاسرای (1-0)، در مرحله گروهی داده و یک پنالتی در دیدار مرحله گروهی پی اس وی آیندهوون و سویا اعلام کرده است.

پی اس جی که در بازی رفت 1-0 شکست خورده، باید در بازی برگشت حداقل با یک گل پیروز شود تا کار را برابر کند و سپس به سمت گل برتری خیز بردارد.

پی اس جی یک خاطره بد از اورساتو دارد که به فینال سال 2020 مربوط می‌شود. او داور بایرن-پی اس جی بود که گل کینگزلی کومان باعث قهرمانی تیم مونیخی شد.

2018475

تقریباً هر بار که پاری سن ژرمن با بایرن مونیخ تقابل کرده، دانیله اورساتو داور بازی بوده است. حاصل کار برای تیم پاریسی سه شکست، بدون یک گل زده بوده است. اورساتو در مجموع 8 بازی برای پی اس جی سوت زده و حاصل کار 4 برد و 4 باخت بوده است.

دنیله اورساتو را چیرو کاربونه، الساندرو جیلاتینی و داوید ماسا همراهی خواهند کرد. ماسیمیلیانو ایراتی و پائولو والری نیز داوران VAR هستند.

دیدگاه‌ها