کد خبر : 2019253 | 16 اردیبهشت 1403 ساعت 15:32 | 44.5K بازدید | 104 دیدگاه

دوگانگی کمیته داوران آزاردهنده بود

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

متئو لاهوز، داور بازنشسته فوتبال اسپانیا، خاطره‌ای عجیب از بازی دو سال پیش رئال مادرید و کادیز تعریف کرد.

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز توانست با شکست کادیز و با توجه به شکست بارسا از خیرونا قهرمان لالیگا شود. چهار هفته زودتر، کهکشانی‌ها قهرمانی خود را مسجل کردند و در 4 بازی بعدی برای این تیم طبق سنت گارد افتخار تشکیل خواهند داد.

متئو لاهوز که دیروز برای کادنا کوپه بازی رئال-کادیز را کارشناسی می‌کرد، خاطره‌ای جالب مربوط به رویارویی این دو تیم در فصل 22-2021 تعریف کرد.

2018483

لاهوز گفت: «در هفته 37 فصل 22-2021 رئال در زمین کادیز بازی داشت و من داور مسابقه بودم. قهرمانی رئال قطعی شده بود و بازیکنان کادیز برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند. من هم در بینشان قرار گرفتم و رئال را تشویق کردم. هفته بعد کمیته داوران من را از فهرست بازی‌ها کنار گذاشت و محرومم کرد.»

2018484

لاهوز ادامه داد: «کمیته داوران از اینکه من در گارد افتخار شرکت کردم، عصبانی بود. جالب اینکه یک هفته قبل‌تر در بازی بتیس-بارسا، بازیکنان بارسا به‌خاطر قهرمانی بتیس در کوپا دل ری برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند و من نیز در آن کنار ژاوی حضور داشتم. کمیته داوران هیچ مشکلی در این حرکت من ندید ولی همان قضیه در بازی رئال تکرار شد و من محروم شدم. این برخورد دو گانه واقعا آزاردهنده بود.»

دیدگاه‌ها