کد خبر : 2019469 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 15:03 | 41.8K بازدید | 20 دیدگاه

فاقد اهمیت

واکنش جالب ژاوی به تهدیدهای ایجنت ببر برزیلی

ژاوی کوچکترین اهمیتی به تهدیدهای آندره کوری، مدیر برنامه‌های ویتور روکه، نمی‌دهد و برنامه‌هایش در مورد این بازیکن تغییر نخواهد کرد.

واکنش جالب ژاوی به تهدیدهای ایجنت ببر برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، آندره کوری، امروز با انتقاد از نحوه مدیریت ژاوی برای بازی دادن به این بازیکن جوان، به آبی اناری‌ها هشدار داد که آن‌ها این وضعیت را برای مدت طولانی تحمل نخواهند کرد. 

کوری گفت: «فکر می‌کنم که ویتور روکه نیاز به دقایق بیشتری دارد. هیچکس نمی‌داند که چرا آن‌ها دقایق کافی را در اختیار او قرار نمی‌دهند، ژاوی تا به حال با او صحبت نکرده است، من این را درک نمی‌کنم.»

2018854

کوری صراحتا تهدید کرد که انتقال قرضی را نمی‌پذیرند و اگر قرار نیست به روکه در بارسا بازی برسد، درخواست انتقال قطعی به باشگاه دیگر خواهند کرد. کوری گفت روکه از باشگاه‌های بزرگی پیشنهاد دارد.

در همین رابطه مارکا نوشت که ژاوی نه تنها این تهدید را جدی نگرفته که به برنامه فعلی خود در مورد روکه ادامه خواهد داد. او نیازی به صحبت با روکه نمی‌بیند و اعتقاد دارد بازیکن باید خودش را در تمرینات نشان دهد. پس از مشورت با دکو و لاپورتا اگر نیاز به انتقال قرضی روکه حس شود، او قرض داده خواهد شد و تهدیدهای کوری کوچکترین اهمیتی برای ژاوی و باشگاه ندارند.

دیدگاه‌ها