کد خبر : 2019544 | 17 اردیبهشت 1403 ساعت 21:41 | 7.3K بازدید | 12 دیدگاه

مقاومت بنفش‌ها در دقایق پایانی شکست؛

ملوان ۱-هوادار۱: فرار قوی سپید از شکست

ملوان بندر انزلی در یک بازی نفسگیر برابر هوادار کار را به تساوی کشاند.

ملوان ۱-هوادار۱: فرار قوی سپید از شکست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان هوادار تهران بود و در این بازی سخت موفق شد یک امتیاز از تیم سرسخت مسعود شجاعی بگیرد.

ویدئو: 332021

هواداری‌ها در دقیقه پنج مسابقه خیلی زود توسط بابک مرادی به گل اول دست پیدا کردند و بازی با این گل زودهنگام جذاب شد.

مسابقه ملوان و هوادار که در حضور طرفداران انزلی‌چی برگزار می‌شد برخورد و هیجان زیادی داشت و شاگردان مهدی تارتار دقایق زیادی تلاش می‌کردند که به گل تساوی دست پیدا کنند.

این اتفاق سرانجام در دقیقه ۸۵ با ضربه محمد عمری از روی نقطه پنالتی رخ داد تا شاگردان مهدی تارتار در خانه از شکست مقابل هواداری‌ها فرار کنند و بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


ترکیب ملوان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی (۴۶- سعید باقرپسند)، میلاد باقری ( ۸۲- جلال مداحی)، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمدرضا بردبار (۶۷-میلاد سرلک)، پویا پورعلی، مهران احمدی (۶۷-رضا جعفری)، محمد عمری، محمدرضا سلیمانی (۴۶-حسین صادقی)

ترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد میری (۶۳-مهدی گودرزی)، محمد عباسی، محسن سفیدچقایی، بابک مرادی (۷۱-فرهاد زاوشی)، داریوش شجاعیان (۶۳-ادریس رحمانی)، امین قاسمی‌نژاد (۷۱- صائب محبی)، کریم اسلامی (۷۶-امیرحسین بهادر)

2018985

⚽️شرح گل:

هوادار یک- ملوان صفر (دقیقه ۵: بابک مرادی): با حرکت مرتضی منصوری از سمت راست و پاس سفیدچقایی، با ضربه سر بابک مرادی در دهانه دروازه، ملوان گل اول را دریافت کرد.

ویدئو: 331992


هوادار یک- ملوان یک (دقیقه ۸۵: محمد عمری): داور در محوطه جریمه برخورد مجتبی لطفی روی پدرام قاضی‌پور را خطای پنالتی تشخیص داد و محمد عمری با شوتی خلاف جهت علیرضا حقیقی دروازه هوادار را باز کرد.

ویدئو: 332020

⏱دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: ضربه آزاد برای میزیان به دست آمد که ضربه سر بازیکنان ملوان توسط حقیقی دفع شد‌.

دقیقه ۲۹: شوت مستقیم رضا جعفری توسط علیرضا حقیقی مهار شد.

دقیقه ۳۲: پاس رو به جلوی بابک مرادی به کریم اسلامی نرسید و از کنار دروازه حبیب فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: توپ با حرکت آرمان اکوان و پاس عرضی پدرام قاضی‌پور به سلیمانی رسید، اما ضربه او از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت‌.

دقیقه ۴۲: شوت بابک مرادی از کنار دروازه فرعباسی به بیرون رفت.

دقیقه ۵۳: توپ با شوت عمری به میلاد باقری رسید و با ضربه سر او به بیرون از چارچوب دروازه حقیقی رفت.
 
دقیقه ۷۴: موقعیت برای ملوان که توپ با ضربه سر آرمان اکوان در دستان علیرضا حقیقی فرار گرفت.

دقیقه ۹۰: ضربه آزاد پدرام قاضی‌پور به آرمان اکوان رسید و توپ با ضربه سر او از بالای دروازه هوادار با اختلاف کم به بیرون رفت.


🟡کارت‌های زرد:

محسن سفیدچقایی (۱۸)

مجتبی لطفی (28)

امین قاسمی‌نژاد (۳۶)

محمد میری (1+۴۵)

مرتضی منصوری (۵۰)

محمد عباسی (78)


بولت پرسپولیسحواشی:

*برخورد منصوری با سلیمانی نزدیک به محوطه جریمه، اعتراض کاپیتان ملوان را به همراه داشت.
 

* کادر پزشکی برای بررسی وضعیت کریم اسلامی به زمین ورود کرد.


🥇بهترین بازیکن: 

بابک مرادی که زیر نظر مسعود شجاعی احیا شده یک گل خوب در این مسابقه زد و نمایش خوبی داشت. از ملوان نیز در نیمه دوم آرمان اکوان و محمد عمری نمایش خوبی داشتند و اجازه شکست تیمشان را ندادند.


📌اتفاق ویژه: 

در روزی که تراکتور با دو گل فولاد را در خوزستان شکست داد، ملوانی‌ها که برای رتبه چهارمی می‌جنگند مقابل تیم سرسخت مسعود شجاعی به تساوی رضایت دادند تا فاصله‌شان تا رتبه چهارم، چهار امتیاز شود. هوادار نیز که در سال ۱۴۰۳ شکستی را تجربه نکرده به روند خوب امتیازگیری خود ادامه داد و حتی می‌توانست سه امتیاز شیرین بازی را نیز بگیرد.

دیدگاه‌ها